seilfly Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva med å male platen, som disse soldatene står på, grønn slik at de ikke står så ut fra underlagets farge? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 jeg venter på gress og sand som jeg kan lime på Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 her er noe mer landskap Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ganske bra fått noe innspirasjon fra linkene? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 ja hekker og steiner er noe jeg skal prøve å lage. jeg prøvde å lage et lite utbomba hus av isopor, men det ble mildt sakt dårlig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 nå har jeg prøvd å lage en elv og en bro det ble bare sånn passe vellyket. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 nye oppgdaterte bilder Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 http://www.youtube.com/profile?user=miniwargaming Sjekk ut noen videoer der, viser hvordan man lager forskjellige ting, ganske stilig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) her er noen warhammer gjerder modda om til 15mm Endret 20. januar 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ble mye mer levende med gress på basene veldig bra! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 siden det er så få som holder på med historisk wargaming og enda færre som holder på med napoleons krigene så har jeg bestemt med å lage en fransk divsion jeg kan spille mot den britiske. da kan jeg prøve å få venner hekta på det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 her er en bilde serie, skal forestille at de trekker seg tilbake over elva oversikts bilde uten røyk, trenger fremdeles flere deler til elva en herregår med soldater inni her trekker soldater seg over leva med light dragoons i bakgrunnen 60th rifles som gir dekk ild for divisjonen forann en liten landsby, med en brigade general som overser tilbaketrekkinga oversikts bilde med røyk en annen general med hussars som livvakter annen vinkel av hussarne Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Veldig stilig slagmark! likte fargene på hussarene også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 ble ferdig med mitt første spill, var bare et test spill med britte vs britte bare for å lære meg reglene. slaget ble litt ensidig, da jeg ikke viste hvor mye de forskjellige variablene virket, så jeg ga engreperne litt vel sterk side, da jeg trodde forsvarer ville ha et bedre utgangs punkt, men dekke og forsvart festinger hadde ikke så mye å si som jeg trodde, teringene hadde mye mer å si egentlig. forsvarene hadde jævlig utflaks med teringene med unntak av en dobbel sekser var det bare dårlig for dem, så de ble dytte lengre og lengre bak og mista mange soldater, til slutt falt høyre flanke og soldatene på venstre ble omringet og utslettet. angriperne mistet nesten ingen, med unntakk av en gang da forsvarerne for den overnevnte dobbelt sekseren da de skøyt canister på highlanderne mine da mista jeg 2 companier på kort tid, ellers var det plankekjøring for angriperne. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 her er min hitil beste malte figur. prøvde å lage kinskegg som går over til bart Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 her er mitt forsøk på å lage skikklige baser Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Basene ble veldig bra På større baser kan man også male den før man flocker. Om du vil lage gjørme eller vann/sølepytter senere er det bare å forme større dråper av trelim, dereter male. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 ble ferdig med kanonene i dag, har venta på baser i flere uker Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 jeg som leker meg litt Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er en hel hær nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå