Gunfreak Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hei, har litt lyst til å begynne med wargaming, men føler at alle i norge bare spiller warhammer, jeg vil holde på med historisk wargaming, da spesielt napoleonics, American Revolution, ACW ect. er det noen steder i oslo de driver med historisk wargaming Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 fant en fin side med masse info http://www.deepfriedhappymice.com/html/nap...rit_sbs_bh.html Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 her er det noen bilder fra et ACW spill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 I dag fikk jeg endelig figurene mine som dere ser er de ikke store Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 stilige de malt dem selv? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 ja, man har ikke så mye valg, eller man kan sende de bort til å bli malt av proffe meg halve morroa er å sitte å male i flere timer hver dag til du har en hær på 1000 mann Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) ja maler arhammer selv, er jo litt større (30mm) men allikevel malingen er som du sier halve hobbyen. kan se for meg en hærskare av disse modellene, om de males i samme standard kan det bli et ganske imponerende syn. Modellene dine var bra malt, likte spesielt speiderne (de grønne) hvor finner man reglene til spillet? hvilke verdier modellene har, eller må man finne på det selv? Endret 30. november 2007 av Christeven Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 takk kommer ann på hvilke regler man spiller med, finnes dusinvis av regel bøker. har selv ikke valgt en enda, reglene varirerer fra hvor store hærene er osv de grønne er Rifles fra 95th rifle regiment Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 her er alle jeg har malt til nå, tar faktisk noen timer å male 10 figurer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 og dette er så langt jeg har kommet nå Lenke til kommentar
maglame Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hva skal bommulden representere? Skuddild? Skyer? Snø? Stilig forresten. Skulle ønske jeg hadde tolmodighet til sånt (: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 skal foretille kruttrøyk Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) begynner å bli en arme nå keep up the good work. likte kruttrøyken, gjorde det hele mer levende. Endret 28. desember 2007 av Christeven Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 ja, jeg jobber med salamanca armeen, først skal jeg lage første division som er på 360 figurer. fordelt på 3 brigader pluss et artilleri batteri Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ser veldig bra ut. Drev med Warhammer før. Aner egentlig ikkje på kvifor eg slutta med det. Mista vel interessen tenker eg, fikk litt lyst til å dra det frem igjen når eg såg dette, men kan tenke meg at masse maling har tørka, og limen er vel også tom, så tror ikkje eg gidder selv om det frister. Fikk aldri spillt noke når eg drev på med det, men hadde eg ganske god samling med figurer meiner eg. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ser utrlolig kult ut Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hadde startet igjen med Warhammer hvis det ikke var så dyrt, og om jeg fremdeles kjente noen som enda spilte det. Det å male figurene er jo greit nok, men å spille med dem, det er der morroa ligger. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 vel begynnt med wargaming da, koster bare 100kr for 50 stykker. så det koster bare 700kr før du har en styrke du kan spille med Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 her er min første ferdige enhet, 1st KGL(Kings German Legion) trenger fremdeles baser da Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Stilig, beundrer tolmodigheten din. Kunne aldri ha holdt på med noe slikt selv, men gud så festlig det er å få resultater servert på bilder. Gleder meg til oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå