Gå til innhold

Creative Zen sleek drivere fungerer ikke..?

Anbefalte innlegg

Fant fram min gamle creative zen sleek 20gb i dag, og når jeg installerte drivercd'n igjen så gjorde det ingenting.. Jeg fikk ikke browsa spillern, den fant den ikke i det heletatt.

Så jeg gikk inn på enhetsbehandling hvor det står "Zen sleek" med et spørsmålstegn (Som betyr at den ikke har noen driver), så jeg laster ned drivere fra den offisielle creative siden, men det fungerer jo selvfølgelig heller ikke..

Noen som vet hva jeg må gjøre? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant fram min gamle creative zen sleek 20gb i dag, og når jeg installerte drivercd'n igjen så gjorde det ingenting.. Jeg fikk ikke browsa spillern, den fant den ikke i det heletatt.

Så jeg gikk inn på enhetsbehandling hvor det står "Zen sleek" med et spørsmålstegn (Som betyr at den ikke har noen driver), så jeg laster ned drivere fra den offisielle creative siden, men det fungerer jo selvfølgelig heller ikke..

Noen som vet hva jeg må gjøre? :S

Vet ikke om jeg kan hjelpe deg så mye, men har selv en sleek. Hvis du bruker Windows Vista, er dette mest sansynelig problemet.., jeg har ikke fått det til å virke på Vista, tror det i det hele tatt ikke funker på Vista, men hvis du har XP eller andre OS så vet jeg dessverre ikke..

Lenke til kommentar
Bruker XP.. Leste noe om jeg jeg trengte å ha halle windows updates installert.. det blir ikke så lett når jeg får feilmelding hver jævla gang jeg prøver å laste ned updates, microsoft ftw!

Da er det ett eller annet sprøtt som jeg ikke kan forstå hvorfor. har selv XP på noen maskiner og der funker det finfint

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...