L O G I M A N Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Får ikke håpe du har løfta bilen på steder man ikke bør løfte den foran også. Lett å skade forstilling osv. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvorfor løftet du der, av alle steder? Jekk på jekkmerke neste gang- så slipper du slikt ekstra bry. Man lærer jo av feilene da. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 nei så ikke noe galt foran , men noen som vet hvor mye dette koster? Hvorfor løftet du der, av alle steder? Jekk på jekkmerke neste gang- så slipper du slikt ekstra bry. Man lærer jo av feilene da. hehe det var ett dumt sted og sette den ja... skulle gjøre det fortere enn det jeg burde gjort... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) fort ja, finne original jekk hadde tatt 2 min ekstra. På verksted vil jeg tippe 3-4000kr. Men vanskelig å si, da jeg ikke vet deleprisen på den. Men det er jo ikke allverdens arbeid å bytte. Endret 4. november 2007 av sesteen Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 ok men er det sånn at det er veldig viktig å bytte med en gang? fordi er vell ca 2 uker til at jeg skal få fikset alt av bremser osv. da kan jeg jo for gjort det da også. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nei, noen krise er det ikke, så skadet er den ikke, men den bør nok byttes. 2 Uker går nok greit, bare meld fra så de får skaffa deler. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 ok og hva heter den delen? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hmm, ja hva blir det. Nedre bærearmer bak? Mulig dem kaller det camberstag eller spissingstag? Uansett så hender det at foringene som sitter innerst på stagene begynner og knirke. Har bytta foringer på dem et par ganger og det blir aldri suksess fordi bærearmen er lagd i veldig mykt stål. Armen/brua blir deformert og man må ha ny. Skulle bare fram til at du har ikke lagt en kjempebrøler. Tror det er lagervare til ikke så værst pris. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Neste gang du jekker opp bilen! Sett jekken lengre inn en kanalen, der de setter løftebukken på verksted Endret 4. november 2007 av david_almli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå