Fear the Scare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei, dette er kanskje litt rart, men vet noen om et nett spill som der poenget å å trykke så fort du kan på muse knappen i en vis tid. vet noen så er jeg takknelmlig:D Lenke til kommentar
r88 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Hei, dette er kanskje litt rart, men vet noen om et nett spill som der poenget å å trykke så fort du kan på muse knappen i en vis tid. vet noen så er jeg takknelmlig:D Det hørtes ut som et usannsynlig kjedelig spill da.. :-) http://www.urban75.com/Mag/java7.html Fant et for deg. Endret 4. november 2007 av r88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 http://www.clickclickclick.com/ Der skal du klikke og klikke! Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 hehe, ja, men jeg er en rask på "musa" desutten kjeda jeg meg noe sinnsykt nå-.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 klarte 61 på det første klikkespillet ^^ Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Hva skjer med at der får så høyt? jeg må trykke 3 ganger før den teller 1 (glem det) fikk nettopp 79:P Updatert: 81 Endret 4. november 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Updatert: 83 Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Woho! 270 Håper det var det andre klike spillet Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Woho! 270 Håper det var det andre klike spillet Er bare å holde inne musa og enterknappen så går det fort. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 kan jo laste ned whatpulse program som registrerer museklikk og tastatur klikk og hvor langt du drad musa.. artig... www.whatpulse.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå