Delvis Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har en film-fil(avi) som er korrupt eller noe, men jeg ville sett. Den stopper etter 22,49 min, men er 1,5 time lang. Har prøvd alle slags spillere, men det samme skjer. Noen som har peiling om man kan gjøre noe for å fikse den? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kan vere den er ufullstendig, at resten faktisk ikkje er der. Prøv å lag den/last den ned på ny. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Prøv DivFix. Tja.. den ser ut til å finne feilen (bad frame at 22.48). Velger "cut out bad parts" og "rebuild", men det ser ikke ut som jeg får lagret den reparerte filen(finner ingen valg for det) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du kan laste sjørøverfilmen din ned på nytt vel? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Du kan laste sjørøverfilmen din ned på nytt vel? Ja men klarer ikke få den ned i kveld Men får heller smøre meg da Lenke til kommentar
korealis Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 VLC har vel dette innebygd, har du forsøkt å åpne fila i den avspilleren? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 VLC har vel dette innebygd, har du forsøkt å åpne fila i den avspilleren? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå