Gaardon Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 kom til uhell å fjerne msn passordet på msn hadde det lagret så den bare logga inn og nå husker jeg det ikke. sendte mail til msn og de hadde et fint sjema fylte ut alt liksom også sier de at trenger secret answer. det sjemaet var liksom for de som hadde glemt secret answer så hva gjør jeg? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Uten noen av delene tror jeg ikke du vil klare det, og microsoft skal heller ikke dele det ut, uten videre. eneste jeg tenker er å bruteforce det. Vist du for eksempel husker noe slik som antall, om du kun hadde tall/bokstaver. Eller om det faktisk var et ord kan du bruke en slik som går igjennom alle ordene i ordboken. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tror du skal forberede deg til å lage en ny MSN-bruker. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det tror egentlig jeg og, men siden han spurte etter hvordan han kunne få det tilbake svarte jeg på det. Men det å få seg ny er garantert det enkleste og muligens det eneste. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 kjipt men går det ikke ann å ringe de eller noe sånt? har en veldig viktig mail på den msnet Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Blir veldig overrasket hvis du får utlevert det passordet sånn utenvidere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå