Fat_ASS Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 må man dra kortet noen plass når man bestiller pizza fra peppes, og betaler med visaen?! eller oppgir man bare kortnummeret og skriver under på kvitteringen når de står på døren? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tror du må vise frem kortet. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 ja men må du dra det noen plass?? har en latterlig diskusjon på gang her...har handlet pizza tusen ganger før hos dem, men har nå blitt usikker fordi en annen her sier at du må dra kortet når dem kommer... Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De har terminal med seg... batteri og gsm <3 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De har terminal med seg... batteri og gsm <3 Stemmer det... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 De har terminal med seg... batteri og gsm <3 er det noe de nylig har begynt med?? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 ringte dem nettop å de sier de ikke har noen de ikke har terminaler i bilene... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ringte dem nettop å de sier de ikke har noen de ikke har terminaler i bilene...De har det her hos oss. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Her også... merkelig. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det varierer vel sikkert med hvilket utsalgssted som leverer... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 har aldri opplevd det her i Bergen iaf... har bestillt fra i allefall 4 forskjellige peppeser her og har aldri betalt i en gsm terminal, kun visa. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Betaler bare alltid med kort på nettet, så må jeg vise dem kortet når de kommer med pizzaen.. Helt greit. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 På Peppes her i byen må ein registrerast med dei og leggje inn VISA kortet sitt der, slik at om du bestillar noko så blir det trekt automatisk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har ikke med seg kortterminal her. Men de spør om kortnummer så de sjekker gyldighet før de kommer. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Oppgav kortnummer og utløpsdato. Så når fyren kom med pizzaen skulle han ha de 3 berømte siste nummrene som er i signaturfeltet... Er det riktig da? Jeg bestillte da over telefon. Aner ikke hva som står på kviteringen, men jeg antar det blir vanskelig for pizza"budet" og sanke penger fra kontoen min... Men pizzabudet skal jo se på kortnummeret mitt, så dermed så har han kanskje all infoen... Eller at han bare ser de fire siste i kortnummeret.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det er veldig forskjellig om de pleier å notere ned kontrollsifrene. Jeg vet de pleide å notere ned tallene da jeg bodde i Bergen, men de gjør det ikke i Hønefoss. Går ut i fra at du oppgav kortnummeret ditt når du ringte og bestilte pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå