Wishb0ne Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Som topic sier kom med fordeler og ulemper disse skjermene seg imellom. Mest interresert i: Film/serier via pc Dvd og fremtidig(Blu-ray hddvd) Antennesendinger analogt og digitalt Konsollspilling(ps2 og xbox 360) Sitter forøvrig ca 3 meter fra tvn i et rom med lite/ingenting dagslys. Endret 4. november 2007 av Wishb0ne Lenke til kommentar
ptroinks Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kjøpte meg en LE40M86BD i forrige uke. Har ikke fått testet den noe særlig ennå, men etter det jeg kan se foreløpig, var det et godt kjøp! Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet om en vanlig butikk som har disse 3 tvene inne da? Lenke til kommentar
ptroinks Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) HIFI-klubben skal ihvertfall ha Samsung inne. Det var der jeg kjøpte min. Den skal også være å få tak i hos Expert. Endret 6. november 2007 av ptroinks Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Joda er ikke noe problem å finne en butikk med en av skjermene inne, men jeg vil sammenligne alle 3 skjermene det var derfor jeg lagde denne tråden også. Lenke til kommentar
terjel Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Joda er ikke noe problem å finne en butikk med en av skjermene inne, men jeg vil sammenligne alle 3 skjermene det var derfor jeg lagde denne tråden også. Jeg er interessert i det samme, tidligere har min oppfatning vært at Samsung gir mye ytelse for lite penger(M86/M87/F8)? ..men nå begynner jeg å lure på om de to nyeste skjermene fra Sony er hakket vassere? Noen synspunkter på dette? Altså, hva er å foretrekke av Samsung F8 og Sony 3500? (tenker da på KDL-40D3500) Endret 7. november 2007 av terjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå