hken Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har lenge vært på utkikk etter en ny bærbar datamaskin, men problemet er at jeg ikke vet så mye om det, og er lite oppdatert. Jeg kjøpte et blad for en stund siden, og så en HP Pavilion HDX9050EO ( 13.518 kr på amentio.no). Er det noen som vet om en bedre til rundt om den prisen? Jeg skal bruke den til gaming for det meste, men også skole når den tid kommer. (viftestøy er inget problem.) Hadde vært fint om jeg kunne fått litt hjelp!=] HK Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvis du skal bruke den til skole ville i allefall jeg syntes at en 20" skjerm var litt mye å drege rundt på. Til og med 17 og 15 kan bli tunge å dra på. Sikker på du ikke kunne tenke deg mer en "8510p" eller en "Asus G1S/G2S" Verd å se på i allefall Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva med en Inspiron 1720 fra Dell? Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 = tung og drasse på. Det ideele hadde vært en liten kjapp maskin du kunne huke på en ekstern monitor da du var hjemme. Og ellers ta den med på lan og skole som den er. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er personlig veldig godt fornøyd med min IFL90+ fra multicom. Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 På mpx.no får du en HP 8710w til 11000kr. viss du er student. (21000kr. viss ikke) •Alle ansatte og elever hos Uninett får handle HPs businessmodeller og annet utstyr til sterkt rabatterte priser hos WWW.MPX.NO Les på side 32 i dette student magasinet, der står det hvordan du skal gå frem...... http://www.studenttorget.no/filer/CAMPUSliten.pdf Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har Hp HDX 9050, den er genial. Minuset er, tung, stor, en del feil på den. Er på min 2. Hdx og skal bytte min i morgen igjen. Lenke til kommentar
hken Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Vel, vekt har ingenting å si, så lenge det er krefter i den. =b Støy fra vifter eller for store skjermer er heller ikke noe problem.=] Takk for deres forslag til nå! Tar gjerne i mot flere! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Da er HDX serien knall til deg! Nå har jeg nettopp hevet kjøpet på 9050, siden jeg fikk aldri en som var uten problemer. Nå har jeg bestilt 9130 som jeg gleder meg tl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå