bIsk0p Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dårlige greier - grafikken var ok, men ble stresset av hele opplegget og styringen var helt sørpe. Virket jo som om det var lim i veikantene som trakk deg ut av veien. Litt tungrodd også? Lægga litt på min (1650x1080 - High) Styringen ser ut for meg å være grunnen elektronikk i bilen. Med en gang du svinger i litt stor fart, kicker TC inn og bremser ned bilen noe som gjør at opplevelsen blir merkelig og du ikke går fult så langt ut i svingen/sladder. Jeg håper dette kan skrues av i fullversjon. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har det i det heletatt vært skademodell i noen av NFS spillene? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har det i det heletatt vært skademodell i noen av NFS spillene? nei, prostreet er den første. Jeg synes også den er ganske bra egentlig. i alle fall ved høyere grafikk innstillinger... Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 jeg ble skuffet, for håpe fullversjonen blir bedre Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Huff, skuffa.Blir nok ikkje NFS til jul på meg i år=( Synd, for NFS er et julespill som eg alltid spiller rundt juletider. Men får heller trøste meg med AC,Crysis og CoD4. Var et eller annet som var klikka med styringa mi i spillet, den forsatt å svinge mot høgre heile tida? Hos meg hadde den ein liten dragning mot venstre... Jeg har nøyaktig samme problem, utrolig irriterende. Kjører med en moddet original xbox kontrol. Den funker fjell i alle andre spill. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Syns bilen vibrerte som en orginal fjøra 740 i stor fart, makan til dritt spill. Hadde dem enda tatt fysikk og realisme fra LFS og blanda med grafikken dems så hadde det blitt bedre. Men da hadde vel folk klaga over at de ikke klarte holde bilen på veien i 200km/t Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Fy som folk klager på dette spiller!! Og at dere klarer å klage over realismen. NFS har vel ALDRI vært realistisk? Uansett, ristingen er mye av TC som kicker inn. Jeg har ikke klart å finne ut hvordan du skrur det av, men tipper det er mulig i fullversjonen. Jeg gleder meg til spillet, håper bare jeg har fått fixa skjermkortet til da........ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ikke ille med en liten Demo Expander. Litt synd at RX7en som er satt opp for drift ikke hadde TC avslått. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ikke ille med en liten Demo Expander. Litt synd at RX7en som er satt opp for drift ikke hadde TC avslått. Komt en ekstra demo? Jeg fant bare to race på demoen, og en bil per race... BMW og Honda..? Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Pro Street Demo Expander Features: - Drive in one of the AI cars including the Cuda, Evo, M3, and RX7 - Race around a few extra test tracks - Windowed mode - Skip all introduction screens and jump right into the game Download: http://download.nfsnation.com/files/demoexpander.zip Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fy som folk klager på dette spiller!! Og at dere klarer å klage over realismen. NFS har vel ALDRI vært realistisk? Nfs porche har snev av realisme, det også en av de desidert beste bilspillene syntes jeg.. Er sånn at jeg tror at porche fabrikken hadde litt å si på spillet før det ble lansert, med tanke på hvor bra det er i forhold til de andre nfs spilla. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Pro Street Demo Expander Features: - Drive in one of the AI cars including the Cuda, Evo, M3, and RX7 - Race around a few extra test tracks - Windowed mode - Skip all introduction screens and jump right into the game Download: http://download.nfsnation.com/files/demoexpander.zip Får ikke denne til å fungere, får bare en feilmelding når jeg trykker på den! Er det en spesiell plass man skal legge filene? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg pakket ut innholdet til rot-mappen til spillet, altså: Need For Speed Prostreet Demo\Demoexpander.exe Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg pakket ut innholdet til rot-mappen til spillet, altså: Need For Speed Prostreet Demo\Demoexpander.exe Prøvde det nå! Får denne feilmeldinga: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg vet ikke hvilken runtime programmet bruker, men det kan lønne seg å ha installert VB, .NET 1.1 og 2.0 (Nå har jeg forresten rundet spillet før det kommer ut. Dette er andre gangen jeg har gjort dette med et nytt NFS-spill. MYE morsommere enn Carbon var dog) Endret 17. november 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Huff, skuffa.Blir nok ikkje NFS til jul på meg i år=( Synd, for NFS er et julespill som eg alltid spiller rundt juletider. Men får heller trøste meg med AC,Crysis og CoD4. Var et eller annet som var klikka med styringa mi i spillet, den forsatt å svinge mot høgre heile tida? Hos meg hadde den ein liten dragning mot venstre... Jeg har nøyaktig samme problem, utrolig irriterende. Kjører med en moddet original xbox kontrol. Den funker fjell i alle andre spill. hvis du har en joystick koble til så prøv å ta ut den før du starter spillet. funka for meg. hadde ne dragning mot venstre også. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Selvfølgelig finnes det ikke 100% realistiske bilspill, dette er pga det er for mange variabler i naturen :O Men det finnes spill som begynner å nerme seg. LFS, Race o.l. Dvs bil simulator. NFS har vel aldri vært noe simulator, og er derfor ikke overaskende at det ikke er helt realistisk. Egentlig det (i alle fall jeg) liker med spillet =) Jeg sliter med å innstallere spillet, tror ikke det blir NFS på meg i dag Jeg får instalert det, men denne feilmeldingen kommer opp når jeg skal spille: NFS.exe har sluttet og virke..... Nå skjedde det samme med fullversjonen Det som hjelpte på demoen var å formatere PC-en, men det gidder jeg ikke. Er det noe annet jeg kan gjøre? Endret 28. november 2007 av mortenandre Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Selvfølgelig finnes det ikke 100% realistiske bilspill, dette er pga det er for mange variabler i naturen :O Men det finnes spill som begynner å nerme seg. LFS, Race o.l. Dvs bil simulator. NFS har vel aldri vært noe simulator, og er derfor ikke overaskende at det ikke er helt realistisk. Egentlig det (i alle fall jeg) liker med spillet =) Jeg sliter med å innstallere spillet, tror ikke det blir NFS på meg i dag Jeg får instalert det, men denne feilmeldingen kommer opp når jeg skal spille: NFS.exe har sluttet og virke..... Nå skjedde det samme med fullversjonen Det som hjelpte på demoen var å formatere PC-en, men det gidder jeg ikke. Er det noe annet jeg kan gjøre? Bare drit i det, det var ikkje så gøy... spelte det i eit par timer så blei eg lei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg