TST Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Her er en spillbar demo av det neste spillet i Need for Speed-serien. Les mer Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Synes styringa var dårlig, da jeg bruker tastatur. fungerte bedre i carbon osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 velkommen etter... demoen har vel vært ute 2 døgn nå vel men nok om det:P er det noen som vet hvorfor smilyene og opplastningsfuknsjonene ikke virker her under gamer forumet for meg lenger? virker på hw.no Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Need For Speed serien har vært en stor skuffelse etter de gikk over på "gatarace" stilen syntes jeg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Need For Speed serien har vært en stor skuffelse etter de gikk over på "gatarace" stilen syntes jeg Akkuratt der må jeg si meg veldig uenig! Jeg savnet friheten i spillene før Underground. Muligheten til å gjøre noe anna en å bare kjøre på en bane uten mulighet for valg av rettning. Noen som vet om det er DX10 støtte i ProStreet? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 æsj! har alltid likt need for speed serien men dette er for dårlig! kjøper ikke dette spillet. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Likte ikke spillet i det hele tatt. Ikke kjøp Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Frihet, hvilken frihet? hm.. fikk ikke med meg quoten. Endret 4. november 2007 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Syntes igrunnen selve spillet virket kult, men viss de skal ha skademodell...burde den vært bedre. Eks: Du kjører rett i en stolpe med hjørnet på bilen, da burde jo lysene gått sunt, uansett fart og uansett krasj, er lyktene like hele? Eks2: Uansett hvordan du krasjer, er taket alltid like fint? Di burde fikse på dette på fullversjonen, er dere ikke enige? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Så er det også en demo da, folkens Jeg gleder meg i alle fall noe voldsomt!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 velkommen etter... demoen har vel vært ute 2 døgn nå Det har vært helg - og er fremdeles helg - så vi har hatt litt andre ting å tenke på siden fredag ettermiddag. Det er uansett temmelig mange av våre titusenvis av daglige lesere som ikke er like oppdaterte, så vi syns det er vår plikt å informere folk om at det nå finnes en demo Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Need For Speed serien har vært en stor skuffelse etter de gikk over på "gatarace" stilen syntes jeg Akkuratt der må jeg si meg veldig uenig! Jeg savnet friheten i spillene før Underground. Muligheten til å gjøre noe anna en å bare kjøre på en bane uten mulighet for valg av rettning. Noen som vet om det er DX10 støtte i ProStreet? Son Skal det Låte EDIT: Noen sån vet om dette er trygt uten brannmur? Endret 4. november 2007 av Kenji Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Teit at alle Need for Speed spillene viser et AmCar men du kjører jo møkkete japse biler....med bare 3-4 valg av Amrikanere. Vil ha et sikkelig AmCar spill! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva skjer med at jeg meier inn i en stolpe i 200 MPH og får en liten bulk foran og ingen knuste vinduer engang? Skademodell og skademodell, det her var ihvertfall en mer ripemodell for meg. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Filefront, Gamershell, 3dGamers og mange flere - fikk feilmelding på alle nedlastingene, helt til Gamer.no stilte opp -- Demoen skuffet enormt på PS3, men har alltid foretrukket NFS på PC, installerer i spenning nå. Endret 4. november 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Lurer på om denne deomen liker crossfire jeg Jeg mener i Unreal 3 og Crysis fikk jeg ikke spilt hvis jeg kjørte skjermkortene i crossfire modus....og for å si det slik med kun et x1650xt kort var ikke det mye å rope hurra for. Må si meg enig at jeg likte NFS før i gamle dager....samtidig som jeg ikke skal nekte for at friheten man fikk i underground serien gjorde jo GODT, men..........Den friheten på f.eks High Stakes, Porche og Hot Prusuit hadde jo vært sinnsykt rått. Men om mindre enn 10 min skal jeg teste denne da Lenke til kommentar
Flex Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Need For Speed serien har vært en stor skuffelse etter de gikk over på "gatarace" stilen syntes jeg Enig. Savner oppdaterte "Alpine" eller "Coastal"-baner :-) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Og der hadde jeg fått prøvd litt. Må si meg godt fornøyd, serien vender tilbake til røttene, men (heldigvis) i noe moderne versjon. Veldig god fartsfølelse, og "styringen" virket også troverdig. Ser det er mange som klager over slapp håndtering - dere kan jo ta dere en tur i nærmeste tunnel og prøve litt svinging i 140 Km/t Tror nok dette blir en nærmere kikk for min del, var ihvertfall ikke ferdig etter demoen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg syns fortsatt NFS er blir for gangstah og cred spill. Er ikke noe seriøst og stil over det, nå er alt bare pimpa, pimpa og pimpa. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det som imponerte meg mest var at spillet gikk nesten glatt med mitt x1650xt kort, som alle andre demoer funka det sef. ikke i crossfire..... Vet ikke hvorfor....men trodde nesten jeg spilte colin mcrae en liten stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg