Rescue me Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da var jeg tilbake etter at jeg ba om en 14 dagers utstengelste fra forumet. Vært de verste 2 ukene på evigheter. Aldri mer skal jeg bli utestengt fra forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Prøvde meg på en frivillig ukesban selv i vår. Det gikk tre dager før jeg satt i fylla og fikk ueland til å unbanne meg via MSN. Han burde seriøst skjønt at jeg var full med alle de skrivefeila jeg hadde Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 velkommen tilbake Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er et forum, du kan fortsatt *lese* det som skrives her selv om du er bannet da. Jeg har også fått en uke, Enden syns jeg var litt frekk angående The eXperience. Helt greit, jeg var ganske kvass i tonen. Klarte meg fint den uken, hadde så mye lekser. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Det er et forum, du kan fortsatt *lese* det som skrives her selv om du er bannet da. Man kan ikke lese forumet siden man ikke kan logge ut hvis man er utestengt. Endret 4. november 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hehe, avhengighetskapene dette forumet her. Velkommen tilbake:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er et forum, du kan fortsatt *lese* det som skrives her selv om du er bannet da. Man kan ikke lese forumet siden man ikke kan logge ut hvis man er utestengt. Du kan slette cookies og gå inn på nytt Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Det er et forum, du kan fortsatt *lese* det som skrives her selv om du er bannet da. Man kan ikke lese forumet siden man ikke kan logge ut hvis man er utestengt. Du kan slette cookies og gå inn på nytt At jeg ikke tenkte på det . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nå vet du det til neste gang Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Nå vet du det til neste gang Det blir ingen neste gang . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå