_Nitro_ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Flere ganger nå så har min Linksys WRT54GL V1.1 med DD-WRT v23SP2 mistet sin config. Er det flere som opplever disse probleme og har funnet en eventuell løsning? Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Visst du ikke resetter routeren ordentlig før du legger inn DD-WRT kan mye rart skje. Jeg ville lagt inn DD-WRT på nytt, men resett ordentlig først; inn med resett knapp, ut med strømplugg i 3 sekunder, inn med strøm mens resettknapp fremdeles er inne og tell til 30 før du slipper resett. La den boote opp og så legger du inn på nytt. Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har resatt resettet ruteren opp til flere ganger, har lagt inn firmware på nytt! Men samme problem . Kjører nå med original firmware fra Linksys og det ser ut til å fungere ok! har kjørt nå i 3timer uten problemer :o) Mens DD-WRT sleit hver halvtime. Det som er meget rart at akkurat denne ruteren sto på internettlinjen til en kompis som er en 6mbit linje om jeg ikke tar fullstendig feil så fungerte alt sammens uten noe problemer. Probleme oppstod etter jeg flyttet ruteren derifra og hjem til meg på en Lyse/NTE 10/10 linje. Kan det ha noe med båndbredde på WAN? Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg tror jo ikke det da. Visst den mister innstillingene som du skriver. Men legg inn en annen versjon enn den du har, feks "VOIP" eller en annen visst du bruker den fra før, eller legg inn V24 som funker helt greit. Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 V24 er stabil, selv om den ikke er lagt i stable release einda? Da skal jeg prøve det! Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå