gunderzen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg mangler front på kabinettet mitt Noen som kanskje har et bra forslag til hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hei! Sender du en mail til micoplex kan de nok skaffe det. De skaffer løse dører, så hvorfor ikke fronter? Mvh. Dings Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hva slags farge har kabinettet? Og hvorfor trenger du ny front? Lenke til kommentar
gunderzen Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Kabinettet er blått, fikk det gratis p.g.a mangler (blant annet front) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg sparka ved et uhell til min Chieftec dQr og knakk dQra. Jeg sendte saa en mail til databutikken og spurte om de hadde en ny en jeg kunne faa kjQpe. Jeg fikk i retur at jeg kunnn _faa_ en gratis front av de, men at de hadde kun svarte fronter inne (jeg har sQlv kabinett). Jeg takket ja og angrer ikke. Svart mot sQlv er tQft. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Ja det maa jeg si. Jeg spurte hvorfor de var saa aalreit. De sa at det var kun fordi jeg hadde bestillt resten av kabinettet der (samt resten av PC'en hjalp vel ogsaa litt) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg sparka ved et uhell til min Chieftec dQr og knakk dQra. Jeg sendte saa en mail til databutikken og spurte om de hadde en ny en jeg kunne faa kjQpe. Jeg fikk i retur at jeg kunnn _faa_ en gratis front av de, men at de hadde kun svarte fronter inne (jeg har sQlv kabinett). Jeg takket ja og angrer ikke. Svart mot sQlv er tQft. Kjøpte du da ditt kabinett på databutikken.com eller? Jeg har fått knekt av en bit på mitt chieftec og fant ikke delen som blei knekt av så jeg har ei luke som henger å slenger. Lenke til kommentar
gunderzen Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 takk for svar Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg skulle gjerne ha hatt den nye xaser 3-fronten på mitt xaser 2-kabinett og side dør, men jeg tror ikke microplex falt for den ideen. sendte dem mail, men har ikke fått svar. Lenke til kommentar
JM Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Var det midi tower? har en helt ny front til chieftec DA01 (WhiteDragon) Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Eg har ein blå front til eit DA-01 som eg ikkje bruker... Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg køpte jo ett hightower chieftec fragon, knakk fronten under installasjon av cd-rom tåpelig måte og feste dem på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå