Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

www.easynews.com

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vurderer å teste easynews sin Free TRIAL for å sjekke om tjenesten duger. Det jeg er litt forundret over er at jeg må taste inn VISA-kort informasjon for at de skal sjekke om det går an å trekke 1$ fra min konto, men det skal visst ikke bli tregt. Noen som har prøvd tjenesten fra easynews ? Er de til å stole på? finnes det noen risiko? Virker som om det er seriøst...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De jeg kjenner som har meldt seg inn er VELDIG fornøyd. Når du laster ned så brukes HELE båndbredden din, så det går unna som FY ! Du har massevis å velge i, og det koster vel ikke mer enn rundt 80-90 kr. i mnd. for 6 gig tror jeg. Hvis du går over den grensen så kan du si i fra om at du gjerne vil ha mer, så trekker den samme summen en gang til. Jeg har enda ikke hørt at noen har blitt svindlet, og de bruker visst nok en bra betalingsløsning....

Lenke til kommentar

Kan virkelig anbefale easynews, har brukt tjenesten i litt over et års tid og er kjempefornøyd. Hastigheten er meget bra, gruppeutvalget likeså.

Du kan velge mellom web eller newsklient, jeg synes faktisk at web fungerer best dersom du skal hente filmer eller spill.

Jeg benytter visa for å betale for herligheten, og har aldri opplevd å bli trukket for mye. Tjenesten framstår som meget seriøs.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke de høres seriøs ut hvis du er nødt til å tasta inn visa kort informasjon for å få en gratis prøveperiode. Det er slik tvilsomme sider opererer. Virker som de vil ha visa kort informasjone slik at de kan trekke et lite beløp hvis du ikke ønsker å fortsette etter prøveperioden.

Har aldri vært borti dem, så jeg uttaler meg på generellt grunnlag.

Lenke til kommentar

Har kun gode erfaringer med Easynews. Sjelden nede, gir god info på driftsiden sin hvis de skulle ha problemer.

Andre som jeg har gode erfaringer med er www.giganews.com og www.newsguy.com , men det er en stund siden jeg har brukt de.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke de høres seriøs ut hvis du er nødt til å tasta inn visa kort informasjon for å få en gratis prøveperiode.

'Alle' sider som har noe å by på gjør det jo på denne måten (uten at jeg dermed skal si noe om seriøsiteten til den aktuelle siden det snakkes om her) siden det strengt tatt er den eneste måten å sjekke at man ikke signer seg opp for prøveperiode igjen og igjen og igjen, for hvem ville da ha giddet å betale hvis man ved å bytte passord/gratis e-post-adresse med jevne mellomrom kunne hatt tjenesten gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...