olek21 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 I sommer og i fjor sommer så var det å finne blandt annet på Rema 1000 å finne en type is, sun lolly. Jeg fant en i sommeren nå i dag og lurer på om de fortsatt er å oppdrive. Eller noen lignende. Jeg skulle helst hatt de i sitron eller lime aktig Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg så de på Rema 1000 med appelsin smak for noen uker siden. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 sun lolly eier! Spesielt de med tropisk smak! Makan til god saftis skal man lete lenge etter. Og i forhold til pris/masse koster det ikke så mye heller. Må hamstre inn igjen til sommern. Fylle fryseren. ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sun Lolly er uslåelig dagen derpå. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 har jo sett det i butikken...hadde det i fryseren i Sommer xD det er digg Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Bumber den her opp igjen ettersom jeg fortsatt er på leting etter Sun-Lolly. Vet noen om om noen forhandlere som har det nå om dagen?`Jeg så det senest på Ica-Maxi på Magasinet i Drammen for to uker siden...men jeg bor i Østfold x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå