HadHa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Leter etter en bærbar som skal klare å dra noen av de nye spillene(feks crysis - kanskje AOC?), om ikke evt på full graffik - rundt medium. Den skal også brukes på skulen, og vil derfor bli dradd frem og tilbake en del, derfor vil jeg ha en skjerm som ikke er for stor, 15 er det beste jeg kan tenke meg. Hvilket merke PC-en er har lite å si for meg. Prisen kan være opptill 13000, evt litt ekstra om det skulle være no eksepsjonelle oppgraderinger. Maskinen skal nok ikke overklokkes, med mindre dere har et glimrende forslag om en maskin som kan overklokkes som passer for meg. Jeg kommer til å installere XP på den uansett, så om det er vista eller xp er ett fett. http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st%3a10532823 << Denne har jeg sett på selv, kommentarer til den? Mer informasjon dere trenger? Si ifra så fyller jeg ut. Takk for all hjelp, Mvh HadHa Endret 4. november 2007 av HadHa Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Så litt rundt, kanskje XPS er noe for deg : http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=dhs Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ja, tror nok XPS er en av de som gjelder da Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 skjermkort på xps: 128 MB nVidia® GeForce® 8400M GS VS det jeg har valgt; NVIDIA® GeForce® 8600M GT skjermkort 256MB G-DDR3 Noen som kan si hva som er best og hvorfor? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 8600GT er best. Jo høyere andre tall er jo bedre er det. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hehe, bra sagt også tror jeg GT pleier og være bedre en GS? Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 hva er forskjellen på GT og GS? hva er G-DDR3 og forskjellen på antll MB, hvilken rollepiller den? Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 det er forskjellige modeller, vis du kan litt om biler så kan du sammenligne f.eks. med toyota celica, kommer f.eks. i flere modeller innenfor 1 av selve modellen de finner du f.eks. i GT eller GTI og lignende Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 GT er best. DDR3 er hvilken ram type skjermkortet bruker. Jo høyerer oppløsning du har på skjermen jo mer MB bør du ha. Alt lagres midlertig her. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ville gått for mutlicom compal IFL90+ Den vil gi deg mest for pengene enn de andre pcene. - 15,4" Widescreen WSXGA+ 1680x1050 matt skjerm - Intel Core 2 Duo Mobile T7700 2.40GHz 4MB Cache - 200GB SATA 7200RPM 2.5" - 4GB minne DDR2 667MHz SO-DIMM (2 x 2GB) (krever 64-bits Vista for optimal utnyttelse) - 9-celler 7200mAh XL (batteritid ca 5 timer) - SSD - Solid State Disc (ikke valgt) - Turbo Minne (ikke valgt) - Bluetooth (ikke valgt) - Innebygget TV-tuner (ikke valgt) - Operativsystem (ikke valgt) - Programvare (ikke valgt) - Geforce 8600m GT 512mb Total pris 12 178,- Søskenbarne mitt kjøpte seg nettopp denne men ikke en like rå utgave. 2ghz cpu og 2gb ram og 120gb hdd på 5400rpm. Den kjører crysis på medium uten lagg. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) ja, virker som en god gaming bærbar til den prisen det Endret 4. november 2007 av spioner Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har en multicon IFL90+ den teger Crysis greit på medium. kunne sikkert ha gått bedre med en gb ram eller to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå