Error Lars Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Faren min kjøpte seg nettopp en ny pc. Dette er en ferdig data, kjøpt på Lefdal og på denne har de vært skikkelig kjipe med skjermkortet. Skjermkortet er et Geforce 7500LE. Ram er på 2 gig og CPU er en AMD Athlon 62 x2 4200+ OS er Windows Vista. Alt tyder på et det er et PCI-E kort. De 2 hardiskene er montert på høykant på motsatt side av hovedkortet. Så grafikkkortet kan ikke være breiere enn 12.5cm. Strømforsyningen er på 400W Merket er FSP Group Fortron source. Er ikke så nøye om det er et DX10 kort eller ikke. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva skal det brukes til? 8600 gt eller gts kansje? Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nå vet ikke jeg målene eller effektforbruket på 8800GT, men det gir mest ytelse for pengene i dag. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 sjekk at du har en ekstra strømkabel på strømforsyningen din først. mange av pc ene elkjøp og lefdal selger inneholder ikke ekstra strømkabler i psu n.. Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Kommer til å bli bli brukt til alt fra Kontor arbeid til Hellgate london. Har sjekket PSU og den har 2 ekstra kontakter. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Slik sett er vel 8800GT et av de bedre kjøpene nå til rundt 1800,-. Men hvorvidt deres Dell PC vil støtte alle skjermkort kan ikke jeg si noe om. Endret 4. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå