Gå til innhold

Anbefaling av Sci-Fi serie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prøv Deep Space Nine

lett å like serie, 7 sesonger så du får mange episoder, minner en del om B5, den del store rom slag

Håper du ikke sammenligner ds9 og b5 på noe annet grunnlag enn at begge handler om en romstasjon langt vekke. ds9 er som sci-fi verdens svar på siesta. Den er dørgende kjedelig og alt går såååååååååå sakte. Greit nok at de har flere romslag enn i de andre startrek. Men vi må da også huske at i de andre startrek så er det 80-år gamle pasifister som står bak slagene.

Noe som så absolutt ikke er tilfellet med B5.

Lenke til kommentar

Dette er ikke film. Men på mange måter henter dette spillet også mye fra film og serier.

Jeg så den siste traileren fra Mass Effect og da slo det meg hvor filmatisk dette spillet egentlig blir. Men også spill generelt sett låner mye fra filmen. Dette er nok noe vi vil se mer av i fremtiden. En samenslåing av spill og filmmediet.

Se Selv!

http://www.gametrailers.com/player/27725.html

Som en Sci-fi fantast så er jo dette drømmen. Du er helten, du tar avgjørelsene og du er en betydelig brikke i en stor sammenheng. Hvor kult er ikke det?!

Det er Mega Kult! :)

Lenke til kommentar
kan anbefale "INVASION" samme skuespiller som han etterforskeren i Prison Break, han som bruker dop endte opp på rømmen og i Sona.

1 sesong, bør ses i Maraton.

Har den nye filmen Invasion noe med serien å gjøre ?

Nope har ingenting med filmen å gjøre så vidt jeg vet. Jeg personelig likte serien Invasion, noe store deler av amerika derimot ikke gjorde. Noe som i sin tur ender slik det ofte gjør med serier med dårlige ratinger. Fikk bare en sesong.

Dette er en av to serier jeg ikke kan skjønne at ble kanselert. Den andre er Firefly (R.I.P).

Invasion er en bra serie, men du får bare en sesong og ingen konklusjon. Blir sittende igjen med mange spørsmål.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

gir nytt liv i denne posten. siden jeg også er på jakt etter en "ny" sci-fi serie. har sett det trådstarter har sett..

Tenkte litt på SG - Universe (vist det finnest (kan ikke sjekke så mye om det siden jeg er på jobb) ) og på Deep space nine. elsker SG, så mer sg hadde vært fint. ellers håper jeg å finne noe sci-fi med litt (helst mye :p ) action i.

Takker for alle svar.

Edit: har også sett Battlestar galatica og B5.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...