Simenrf Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei, jeg er en Warrior i level 18. Og jeg utforsker litt på øya, og har kommet forbi mangen Undead, Orc og Tauren og sånt men de går ikke ann å angripe! Det kommer bare sånn blå greie over, og "I Can't attack that" greie og det kommer ikke noe sverd heller! Men noen ganger så klarer de å angripe meg. Plutselig blir de røde og jeg og den personen kan slåss. Men hvordan angriper jeg de? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Dere tilhører samme fraksjon, derfor kan dere ikke sloss uten å arrangere en duell. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Jammen det går ikke ann å ta duell på vedkommende. Jeg har sett mangen Hords som er blå og ikke går ann å angripe. Plutselig uten forvarsel angriper vedkommende meg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Spiller du på PvE-server? Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 HEhe jeg veit hva problemet ditt er, Antagelighvis er du i såkalt Horde area, du kan se på mini-map'et om du er der, om det er tilfelle vil området du befinner deg i være skrevet i rødt. Når du er i horde territory kan ikke du angripe dem med mindre de er "flagged" for pvp. For at de skal bli det må de enten aktivere det selv eller angripe en fra alliance. som f,eks deg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Så du er alliance? Prøv å løpe inn i Undercity, der finner du mange hordes du kan drepe kjempelett. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har slettet 12 off-topic innlegg. Hold dere til emnet er dere snill. Snorre Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Så du er alliance? Prøv å løpe inn i Undercity, der finner du mange hordes du kan drepe kjempelett. Du er rettogslett ond Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Så du er alliance? Prøv å løpe inn i Undercity, der finner du mange hordes du kan drepe kjempelett. Du er rettogslett ond Phah.. det går så greit så..men foretrekker Orgrimmar... stealther inn med roguen å sitter i banken dems å venter på noe passende Men kun når jeg kjeder meg inn i hampen... Lenke til kommentar
turak Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 skulle sett test realem i IF.. dem gjemte på tak, de kom sikker 30-40 alliances mot 10 horde men horden folka hadde kontroll XD var en warlock som sto inerst på taket og teleporterte flere hordes.. var døds kult og allianse greide ikke og ''climbe'' før hordene hadde drept dem var en caster kamp ^^ bare at horde hadde alt kontroll !! Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Selvsagt har Horde kontroll! FOR THE HORDE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå