rhym Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Lurte på om noen hadde noen prognoser for hvordan Corsair HX520W kommer til å holde til mine neste PC-er en gang i fremtida. Den har 3x 18A 12v rails f.eks. Kommer 18A til å være nok til å drive skjermkort noen generasjoner frem? Er det noen svake punkter ved den som gjør at den vil være ubrukelig i framtida? Har ikke no tendens til å fylle PC-en med masse disker og vifter, så trenger ikke så mange watt, men at rails kan komme til å være underdimensjonerte uroer meg litt. Tenkte også på Mist 500w/600w og hadde hørt at de var bra, men så noen grimme lesererfaringer i prisguiden. Forslag? Prisen på 818kr for HX520W passa meg bra egentlig. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Corsair HX-serien er merket med 3x18A rails, men i tester i praksis viser at de faktisk bare har en stor rail, 40A for HX520 og 50A for HX620. (Dette gjelder også for VX og TX-serien, men disse er merket "riktig" i følge specs). Du kan med god samvittighet kjøpe en HX520W. (Har selv hatt storebroren HX620W i over et halvt år og er fornøyd). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå