optiic Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som vet hvor jeg får tak i det? jeg har leita ganske lenge men finner det ikke : / jeg har allerede lasta ned Crysis med DX10 og når jeg bare har DX9 så lagger det sykt. og jeg vet PC-en drar det.. Har vista-32bit btw. takk ^^ Lenke til kommentar
Joooy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som vet hvor jeg får tak i det? jeg har leita ganske lenge men finner det ikke : / jeg har allerede lasta ned Crysis med DX10 og når jeg bare har DX9 så lagger det sykt. og jeg vet PC-en drar det.. Har vista-32bit btw. takk ^^ Jeg går ut ifra at du har et dx10 gfx kort..? Hvis du ikke har det kan du ikke spille med dx10 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Man kan ikke hjelpe når man ikke vet spesifikasjoner på PC eller hva ellers du har installert av drivere etc. Edit: Ellers bør du lese reglene mtp trådtitler. Grunnen til at man ikke får skrevet en emnetittel med mindre enn tre ord er fordi det er meningen. Endret 4. november 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Første steg på veien er jo å ha Vista, noe du sier er på plass. Crysis er dx10 kompatibel out of the box så lenge du har vista + dx 10 kompatibelt skjermkort. Du må enten ha et ati/amd 2x00 skjermkort, eller et 8xxx skjermkort fra nvidia. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
optiic Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Noen som vet hvor jeg får tak i det? jeg har leita ganske lenge men finner det ikke : / jeg har allerede lasta ned Crysis med DX10 og når jeg bare har DX9 så lagger det sykt. og jeg vet PC-en drar det.. Har vista-32bit btw. takk ^^ Jeg går ut ifra at du har et dx10 gfx kort..? Hvis du ikke har det kan du ikke spille med dx10 Jeg har ATI Radeon HD 2900XT.. så jeg drar det. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 DirectX Redistributable November 2007 DirectX Runtime Web Installer Lenke til kommentar
R-B Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 DirectX Redistributable November 2007DirectX Runtime Web Installer Her står det: "The Microsoft DirectX® End-User Runtime provides updates to 9.0c and previous versions of DirectX". Ser ikke ut til at dette har noe med DirectX 10 og gjøre... Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Meinar DX10 ligger i skjermkort driveren, du kan prøve og laste ned den nyaste drivaren til skjermkorte ditt og sjå om du får den då Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det er ikke mulig å laste ned DX10 ennå tror jeg. Uansett kommer DX10 med Vista når du installerer det. Skal du derimot kjøre DX10 i spill må du ha en skjermkortdriver og skjermkort som støtter det. Jeg vil tippe du allerede kjører Crysis i DX10, demoen kan hakke på selv sterke skjermkort grunnet dårlig optimalisering. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 DirectX Redistributable November 2007DirectX Runtime Web Installer Her står det: "The Microsoft DirectX® End-User Runtime provides updates to 9.0c and previous versions of DirectX". Ser ikke ut til at dette har noe med DirectX 10 og gjøre... Det har det... hvertfall den redistributable.. jeg fikk mye bedre fps i dx10 av den ihvertfall Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Du trenger: DirectX 10 (følger med Vista når du kjøper det) Skjermkort som støtter DirectX 10 (Det har du) Drivere som støtter/gir god ytelse i DirectX 10 (har du de nyeste?) HD 2900-serien er ikke ekstremt kjapp i Crysis. Med "High", 4xAA og 1280x1024 bør du få rundt 20fps med dips ned mot 10fps i den innebygde "fly-by demoen". Høyere settings vil gi enda lavere ytelse. Still ned på grafikksettings for å få levelig framerate... http://techreport.com/articles.x/13479/4 Edit: DX10 vil gi ca identisk ytelse med DX9 i denne grafikkmotoren. Endret 6. november 2007 av Belarnion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå