nalle Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Eg sitter her og prøver å få lastet ned ting fra itavisen og det funker ikkje. eg får bare ein feil melding med eit eller anna ( husker ikkje kva som sto der) . Eg får heller ikkje til å mota ting fra mirc eller msn. kva kan det vere. Eg sitter her i fortvilelse over at det ikkje går and. Eg sitter med adsl fikk det for ikkje så veldig lenge siden, hadde isdn før og då gjekk det fint eg bruker XP home med alle opptateringer som er. KVA ER GALT Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Eg sitter her og prøver å få lastet ned ting fra itavisen og det funker ikkje. eg får bare ein feil melding med eit eller anna ( husker ikkje kva som sto der) . Eg får heller ikkje til å mota ting fra mirc eller msn. kva kan det vere. Eg sitter her i fortvilelse over at det ikkje går and. Eg sitter med adsl fikk det for ikkje så veldig lenge siden, hadde isdn før og då gjekk det fint eg bruker XP home med alle opptateringer som er. KVA ER GALT 1. Bruk emnefeltet riktig 2. Forkar hva problemet virkelig er i steden for å si "jeg husker ikke" Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg