Gå til innhold

Sony Ericsson: Dårlig kvalitet?

Torjus

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som føler at Sony Ericsson lager mobilene sine med litt dårlig kvalitet? Nesten så godt som alle SE telefonene jeg har hatt har begynt å skurre i høyttlarene og mange har det blitt slark i. Hadde en W850i, den begynte å sprekke i dekselet, akkuart som de nye W580i telefonene. Har nå en P1i, den begynte også å skurre, men så forsvant det igjen.

Har hatt noen nokia telefoner og de har det aldri vært problemer med.

Mange andre som føler at SE har dårligere kvalitet på telefonen enn feks Nokia?

Endret av Torjus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som føler at Sony Ericsson lager mobilene sine med litt dårlig kvalitet? Nesten så godt som alle SE telefonene jeg har hatt har begynt å skurre i høyttlarene og mange har det blitt slark i. Hadde en W850i, den begynte å sprekke i dekselet, akkuart som de nye W580i telefonene. Har nå en P1i, den begynte også å skurre, men så forsvant det igjen.

Har hatt noen nokia telefoner og de har det aldri vært problemer med.

Mange andre som føler at SE har dårligere kvalitet på telefonen enn feks Nokia?

Alt kommer vel ann på hvordan man behandler de. Fikk problemer med joysticken på en eldre Ericsson mobil, men eller har jeg heller hatt mer problemer med nokia.

Men designet til Sony Ericsson telefonene er jeg utrolig lei, alle ser lik ut.

Lenke til kommentar

Hvis du tenker på materiell kvalitet er jeg enig med deg. Mine erfaringer tilsier at Sony Ericsson har dårlig kvalitet.

Jeg vil gjerne utdype påstanden på grunnlag av mine erfaringer med mine to nåværende telefoner, Nokia E65 og M600.

Kvalitetsmessig er E65 i en annen klasse. Ingen tegn til knirking, i motsetning til M600 der man kan vri telefonen i lengderetning. Noe som medfører en lett bøy i telefonen som gjør at den vipper når den ligger på et plant underlag.

Et annet, vesentlig punkt er varmeutviklingen i M600. Etter 10 minutter er den rett og slett ubehagelig å holde mot øret. Dette merkes ikke i like stor grad med Nokiaen.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mange SE telefoner selv, og noen Nokia. Samtlige Nokiaer har vært knirkete og hvertfall dårlig opplevd kvalitet. Alle Sony Ericsson telefonene mine har holdt godt, ingen feil med noen av de så langt.

Jeg har hatt mange SE telefoner selv, og noen Nokia. Samtlige Nokiaer har vært knirkete og hvertfall dårlig opplevd kvalitet. Alle Sony Ericsson telefonene mine har holdt godt, ingen feil med noen av de så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...