wilbur626 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Spekulerer på akkurat dette, da jeg har lest utallige plasser at FW ver. 1.93 skal gi denne funksjonen. Hos meg har dette aldri skjedd, og hver dag må jeg lade opp kontrollerene da jeg glemmer å skru de av før jeg hopper i høyet... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Samme her, har ventet på dette selv etter mye snakk.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ifølge firmwaren skal det skje, men skjer sånn 1 gang i uka hos meg av 100 ganger der jeg går fra konsollen på:o så tror aldri de har fått det til å funke helt Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er jo bare å trykke på PSknappen da og velge turn off controller og la konsollen stå på mot Folding eller noe eller velge rett å slett å slå av konsollen med samme knapp Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er jo ikke akkurat automatisk, eller? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Er jo bare å trykke på PSknappen da og velge turn off controller og la konsollen stå på mot Folding eller noe eller velge rett å slett å slå av konsollen med samme knapp Ja selvsagt er det bare det, men det ble sagt at det skulle fikses uten at folk har sett resultatet enda. Men samme hvor lett det er å trykke PS knappen, vil jeg påstå at i hvertfall jeg har like lett for å glemme det i farten;D Endret 4. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
duppersen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg bruker alltid PS knappen og velger turn of system, da skrur kontrollene seg av. Er jo mye mer praktisk å bruke kontrollen, så er PS'en skrudd av når jeg kommer bort for å kutte strømmen hvis den skal være lenge avskrudd. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har man f.eks. spillt multiplayer med fire kontroller er det jo greit å kunne slenge dem fra seg, uten å måtte slå av hver og en av dem. Et annet poeng er jo at det er fort gjort å glemme å slå av, og kjipt å komme tilbake til tomt batteri. Fungerer ikke som det skal hos meg heller. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Jeg bruker alltid PS knappen og velger turn of system, da skrur kontrollene seg av. Er jo mye mer praktisk å bruke kontrollen, så er PS'en skrudd av når jeg kommer bort for å kutte strømmen hvis den skal være lenge avskrudd. Klart at skal du skru av hele maskina ville det jo være heller merkelig om kontrollene fortsatt var på, eller hur? Nå er det vel mere snakk om for oss som enten folder, eller som lar maskinen sin stå på i perioder som det ble sagt at oppdateringen skulle fikse så kontrollen skrur seg av automatisk etter en viss tid i inaktivitet. Slike ting burde fikses og gjerne med en mulighet til å stille hvor lang tid det skal gå før de evt. skrur seg av. Endret 4. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå