Ultra_Fisk Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hei har et chieftec kabinett med en 340watts psu. Jeg har kjøpt katoder, 4 stk, og sound kontrol. Til og bynne med funket dette bra, men nå viss jeg slår på lyset så låser pcn seg. Samme hva pc gjør, så låser den seg med en gang jeg slår på noe lys. Er det noen som vet hva det kan være!?! Plz trenger hjelp... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hmmm.. Når du har du mye annet harware??, Elle ta å koble oppigjen, kansje noen ledninger er blit skiplet.. Data låser seg sier du? Jaja.. da kan du være sikker på at du ikke overbelaster PSU, men har du mye annet HW på den ledningen du har lysene??? Vist ja prøv å koble Katoder på en egen strømledning fra PUS, og siden Chiftec har MANGE så er vell dette ikke et prob??? Funker det ikke nå så veit jeg faktsik ikke! =/ Håper du finner feilen å deler den med åss på forum mvh, CaNaBiZ Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Prøv å sett soundcontroller'n på en annen strømledning... *et skudd i mørket av en blind mann* Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 høres ut som overbelastet PSU ja... hvis du ikke har annen HW på den strømledningen kan det være at du bare har for mye HW til den PSUen. Hvis ikke det hjelper å ha lysene på en egen kontakt, burde du vurdere større PSU... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå