annihiLius Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei, jeg trener på et helstestudio (SATS) og lurte på hvilke øvelser jeg må gjøre for å få vekk magen. veier mellom 85-90 kilo nå, og kunne tenkt meg å få vekk magen. Folk forteller meg at det hjelper å jogge en del, men jeg vil også høre deres meninger. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Magen er dessverre vkitig og alle trenger den, men fettet kan man få bort og det har ingen ting med øvelser å gjøre men kostholdet. Du må spise mindre enn du forbrenner og det kan gjøres på mange måter. Bytte ut usunne ting med sunne ting så vil du somregel spare kalorier. Spise mindre en før ca 300-400 kalorier dvs 1 lite måltid mindre hver dag. Tråd om samme Tråd om samme Det finnes mange tråder om redusering av fettprosent også fra denne uken. Endret 4. november 2007 av War Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Som sagt ovenfor må du ligge i kcal-underskudd. Det finnes ingen spesielle øvelser som vil punktfjerne fett fra magen, det går ikke. Kjør kardio for å brenne fett (sykle, jogge, intervall, gerilja osv). Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå