Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Da var det over...

Anbefalte innlegg

Har hatt kjæreste i 2 år snart, før den tid var vi gode venner og vi har vært samboere i over et år nå.

Hun har en unge på 3 år med X'n sin.

Må bare fortelle litt hvordan hun har holdt på, har ingen andre å snakke med, vil helst ikke prate med vennene heller for jeg er ikke typen som klarer sånt.

3 måneder ut i forholdet vårt var hun å kosa i sengen med x'n, og lå natta over der. Hun innrømte det 2 måneder etter.. Jeg var redd for at hun drev på med han når hun fikk sjansen, så tok telefon hennes mens vi satt i stua å leste på innboksen.. Joda nok av meldinger til han da, at hun savnet han osv..

Jeg har spurt hun rett ut flere ganger, om hun egentlig vil ha meg og om hun elsker meg. Og det sier hun at hu gjør.

Og ex'n vil jo at det skulle bli slutt, fikk en melding fra han som dama hadde sendt til han for en stund siden og hun savnet han, elsket han, hennes store kjærlihet osv. Spurte hun ut om dette å, og hun sa at hun hadde vært forbannet på meg pga et eller annet så derfor skrev ho den meldinga. Ho trudde ho elsket han, men hun tok feil sa ho til meg.

Altså, jeg elsker dette kvinnemennesket over alt! Har aldri gjort henne vondt har kun vært så snill som man kan bli. Nå vet jeg serriøst ikke hva jeg skal gjøre, mista jobben for 2 måneder siden og begynte nylig på et betalt kurs, men har mista all motivasjon. Orker ikke tanken på å gå ut døra på en stund. Alt føles helt for jevlig. Stengt meg inne her, null lys. Tanken på å kjøre bilen i en fjellvegg frister, vet ikke om jeg klarer å fortsette mer..

Takk hvis noen kansje har innspill å komme med, sitter i mitt eget klister her. Kommer ingen vei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstod eg det rett med at x'en ikkje ville ha noke med ho å gjør....ho er usikker og du vil selfølgelig holde oppe forholdet? Du må ikkje finne deg i å være det tredje hjulet...uansett kor masse du elsker ho....Det er jaffal min opinion

Men for all del....ikkje engang tenk på bil delen....livet går videre uansett! Du trenger bare litt tid

Lenke til kommentar

x'en er ute etter ho... vil jo selvfølgelig at vi skal fortsette ilag, men igår dro hun på fest der eksen var, og siden har jeg ikke hørt fra ho.. har ringt og sendt utallige meldinger men får ikke svar.

Lenke til kommentar

den er old.. han er syk i hue han eksen.. kom med en planke (2"4) og ga meg fine slag mens jeg sov..men utrolig nok var det han selv som fikk bank etter det, sterk jeg :p

men on topic... klarer ikke å jøre det slutt, hun er liksom "min", hun betyr alt for meg..mer enn jeg noensinne trodde var mulig å føle for noen..også behandler hun meg som dritt for hun vet at hun blir tilgiva etter litt snakk..

hvordan skal jeg gjøre det her? klarer ikke å jøre det slutt, men jeg må få visst henne at jeg ikke aksepterer det på noen måte.. men vet ikke hvordan..

Lenke til kommentar

Siden hu var på fest og du hjemme (?) regner jeg med at du ble sittene igjen med ungen også?

Dump ungen hos besteforeldrene, pakk sakene hennes og sett dem utenfor døra. Og til slutt bytter du lås i dør. Noen som unytter deg så mye er ikke verdt å spare på.

Lenke til kommentar

Du bør aldri godta noe sånt. Once a cheater always a cheater. Kan forstå at du er veldig glad i henne men det som hun holder på med er uakseptabelt. Sett foten ned og kom deg videre. For det er det eneste riktige å gjøre i denne situasjonen. Du skal no vere glad for at det ikke er din unge da hadde situasjonen blitt mye vanskeligere.

Lenke til kommentar

Sånt finner du deg ikke i! Du er bedre enn som så mann! Hun svikter deg gang på gang, og hvor kjip, surt og jævlig det måtte føles, så er du "better off" uten henne..

Om hun gjør noe sånt mot deg, så er det forbanna tydelig at hun ikke bryr seg så jævla mye om deg, det virker ihvertfall slik.

Gi faen mann, gi FAEN.

Lenke til kommentar
Dump ungen hos besteforeldrene, pakk sakene hennes og sett dem utenfor døra. Og til slutt bytter du lås i dør. Noen som unytter deg så mye er ikke verdt å spare på.

Kunne ikke vært mere enig!

Nå må du oppføre deg som en mann, ikke en pudding! Du lar henne tråkke på deg som en simpel dørmatte!

Du klarer ikke å gjøre det slutt? Slutt å syt og kast den burugla på hue og ræva ut, før hun alvorlig fucker opp livet ditt!

Er det rart menn blir dumpa sønder og sammen av kvinnfolka her i landet, vi er (mange av oss) en gjeng med tøffler!

Lenke til kommentar

da har jeg fått snakka litt med henne idag, de få minuttene jeg møtte henne..

Hun sier hun elsker meg, og vil fortsette med meg og gjøre ting godt igjen. Men hun har følelser for eksen som hun ikke blir kvitt. og det er 2 år siden og vel så det siden det ble slutt mellom dem. og at hun må tenke. Helvette å sitte å vente.

Føles som om alt har bare vært løgn, føler meg mer bedratt å lurt en elska. Livet mitt er ganske fucked up allerede. har null cash og Går ikke utfor døren om det ikke er krise, alle gardinene er stengt igjen. har kun dataen og min kjære ps3 som får meg til å tenke på noe annet. Hadde ikke motivasjon til å dra på kurset idag, tviler på at jeg har det imorgen heller, kanskje hvis jeg får til å sove inatt. skal lage en fantastisk middag til meg selv nå, som blir det eneste som er igjen i skapet, hermetikk boks med bønner

Endret av bjZ
Lenke til kommentar

Du må gi faen, i henne, ikke deg selv. Faen da mann, hva godt kommer det ut av kursskulking? Ta deg sammen, konfronter deg med henne, om hun fortsatt bare kommer med; "men, men, men, jeg elsker DEG, jeg har bare noen følelser for eksen enda", så spark henne ut. Ikke la henne trekke deg enda lenger ned.

Lenke til kommentar

fyttegrisen, du burdte egentlig være glad for at det er over, kom deg ut og finn deg et skikkelgi kvinnfolk som respekterer typen sin. ikke sitt inne å tenk noe mer, uansett hvor vanskelig det kan være, det kommer det aldri noe godt ut av.

ekke snakk om at hu klarer å komme seg over exen sin hvis hu ikke klarte det på de to åra hu var med deg, fyttefaen å irritert jeg blir på sånne...

ps. selv om diskusjon.no er et greit sted å få ut ting så er det ikke akkurate verdens beste terapi :p

Lenke til kommentar

synes det fungerer helt greit å forklare problemene mine her.. virker som folk hører på meg her vertfall. har ikke mange å snakke sånn her med, eneste jeg FØR har kunne snakket slikt med er beste veninnen hennes..

men fyfaen, har lite løst at eksen hennes skal vinne henne tilbake, hvis noen skjønner..

vi har slitt mye gjennom tida pga han, har tatt imot mye juling og flere rettsaker og barnevern osv! klarer ikke tanken på dem to blir sammen igjen.

Lenke til kommentar

Let go! Hvorfor holde fast ved masse problemer? Hvis du slipper det du har i hendene får du plass til noe nytt, mange flotte mennesker der ute som venter på deg. Gi dama et ultimatum, meg eller ingen! Så gir du henne tre sjanser, uten å si noe, vis hun bryter løftet sitt den tredje gangen sier du bye bye forever.

Lenke til kommentar
Let go! Hvorfor holde fast ved masse problemer? Hvis du slipper det du har i hendene får du plass til noe nytt, mange flotte mennesker der ute som venter på deg. Gi dama et ultimatum, meg eller ingen! Så gir du henne tre sjanser, uten å si noe, vis hun bryter løftet sitt den tredje gangen sier du bye bye forever.

Ville sei ho allrede har fått sine sjangser...dump henne...

Hadde jeg kjent deg og vert en av kompisene din hadde eg sagt "Dump henner, ellers gjør eg det" :p

Lenke til kommentar

de tre sjansene hørtes ikke dumt ut.. da får jeg tid til å forberede meg i tillegg..

ja skulle nok ha vært dumpet egentlig for lenge sia.. men hardt nok å tenke på det, gi opp den jeg elsker mest..??

Lenke til kommentar

Klart det er! Skulle bare mangle. Kjærlighet er vondt, men hvis at du er mann, dropp.

Hu der er ikke noe å samle på! Det klart du kjenner ho jo bedre enn meg, men ut i fra hva du forteller er ho helt på trynet. Og behandler deg dårlig. Rett deg opp og se fremover. Du har venner, og det er plenty med andre kvinner der ute :)

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Se på det på denne måten, hvordan kan du elske en som er utro mot deg, som du ikke stoler på, som tråkker på deg, som utnytter deg, som egentlig ikke bryr seg om deg og en som er sammen med deg bare for å komme over eksen.

Forholdet deres fins egentlig ikke, hun elsker deg ikke, hun er sammen med deg for å komme over eksen sin. Så fort hun kommer over han dumper hun deg eller hvis hun ikke kommer over eksen og de blir sammen igjen så dumper hun deg likevel. Du taper på dette, uansett hva som skjer. Du elsker henne, for deg er dette ekte, men for meg så ser jeg ikke noe forhold. Alt jeg ser er en som blir utnyttet og tråkket på.

Nå må du skjerpe deg og dumpe henne før hun dumper deg, se på de negative sidene hennes. Da blir det mye lettere, hun har ikke hatt noen sjangser å bruke opp fordi det ikke har vært noe forhold, jeg kan ikke si det der ofte nok! Dump henne, dump henne så fort som mulig. Gjør det imorgen tidlig, kast henne ut hvis hun flytta inn hos deg eller så flytter du ut hvis du flytta inn til henne. For vær dag som går nå vil du bare føle deg verre og verre, så fort du dumper henne kommer du til å føle deg mye bedre etterhvert som dagene går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...