Gå til innhold

Uncharted: Drake’s Fortune Review (PS3)

Torrevieja

Anbefalte innlegg

http://www.geekpulp.co.nz/2007/11/04/uncha...une-review-ps3/

http://n4g.com/ps3/News-80114.aspx

''Some games I want to give a score, this is one of them, it promotes gaming as an interactive adventure and an art form, broadening what is possible on a gaming platform. For this alone it deserves acknowledgement, the fact that it controls so well and is very fun just compounds this to make it a great title in gaming history. It has it’s flaws but its ambition and quality features far out weigh the few issues. Naughty Dog has my permission to abstain from making cartoon games in the future to concentrate on cinematic titles such as this. Dust off the PS3 and get ready to jump around.''

windowslivewriterpreviewuncharteddrakesfortune-b2d4punch-punch1.png

unchartedscreen1.jpg

unchartedscreen.jpg

Must have for alle ps3 eiere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ut på skattejakt enkelt og greit, med en helt average joe:) som heter Nathan Drake, er da et spill i sjangeren action/adventure, han er den mannlige tomb raider så og si, noe som passer meg bra i og med at jeg syns tomb raider spilla suger=) mest pga the chick

Lenke til kommentar

"Nathan Drake is the type of guy that makes the ladies weak at the knee. His arms are tanned and his sleeves are rolled up to show off his muscular forearms. His broad back stretches the fabric of his t-shirt taut and when wet the smooth expanse of his stomach is visible rising out of the waistband of his tight jeans that clung suggestively to his thighs and his firm, tight buttocks. Tall dark and incredibly handsome, his rugged profile is enhanced by his smouldering intense gaze as he wipes the smudge of soot off his strong manly chin……….. I digress."

Noen som sa average Joe?

Samme hva, hvor har han gjort av scoren?

Lenke til kommentar
"Nathan Drake is the type of guy that makes the ladies weak at the knee. His arms are tanned and his sleeves are rolled up to show off his muscular forearms. His broad back stretches the fabric of his t-shirt taut and when wet the smooth expanse of his stomach is visible rising out of the waistband of his tight jeans that clung suggestively to his thighs and his firm, tight buttocks. Tall dark and incredibly handsome, his rugged profile is enhanced by his smouldering intense gaze as he wipes the smudge of soot off his strong manly chin……….. I digress."

Noen som sa average Joe?

Samme hva, hvor har han gjort av scoren?

ahahaa.

''The length of the game is good and will probably be best enjoyed/savoured on the Medium or Hard difficulty setting''

Det her er snacks, viktig at spillet er langt. Spørs hva han legger i good da, men tomb rider spilla var ikke spesielt lange.

Lenke til kommentar
Mener jeg leste ca. 12-14 timer, i et intervju med en av skaperne. For meg er det passe lengde for en slik type spill.

Var vel i intervjuet til Gamespot under E3 sendingene at utvikleren sa mellom 15-20 timer, men at utforskning og vanskelighetsgrad ville øke dette for de ivrigste spillerene.

Håper ut fra hvor bra det ser ut at de klarer en gjennomsnitt rundt 20 timer, og at spillet har en god gjenspillerverdi.

Lenke til kommentar
Mener jeg leste ca. 12-14 timer, i et intervju med en av skaperne. For meg er det passe lengde for en slik type spill.

Var vel i intervjuet til Gamespot under E3 sendingene at utvikleren sa mellom 15-20 timer, men at utforskning og vanskelighetsgrad ville øke dette for de ivrigste spillerene.

Håper ut fra hvor bra det ser ut at de klarer en gjennomsnitt rundt 20 timer, og at spillet har en god gjenspillerverdi.

Okay, da sier folk forskjellig, men det er jo ikke uvanlig. Personen som sa 12-14 timer mener jeg var Evan Wells i Playstation.Blog. Han er i alle fall en smart mann.

btv når kommer Assissin's creed?? altså i USA. jeg har preorder det fra vgp, så når kan jeg forvente å ha spillet??

Det hadde så ufattelig lite med emnet å gjøre at jeg lar vær å svare.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Ja er nok høyst sannsynlig min "mary jane" hjerne som husker feil eller blander spill.

Disse intervjuene var utviklere som var i studio, men om spillet varer 14 timer sier de kanskje 20 uansett. hehe

Så lenge ikke spillet er over på en litt lang spillkveld/natt skal jeg egentlig ikke bli skuffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...