.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Igår natt da jeg lå å sov våknet jeg mitt på natta sånn klokka 4 pga jeg kjente nå rart nedi privat sonen. Jeg tok meg på selv der får å kjenne hva det var, det var noe kliss å ta på og hele boxeren hva nesten klissete, hva faen tenkte jeg. Jeg sto opp av senga slo på lysa får å se hva det var, jepp det var utløsning så jeg. Jeg bytta t-shjorte å boxer og gikk å la meg igjen. Men hva er årsaken til at man får utøsning i søvne? Dette virket ikke logisk ut, men hva vet jeg Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er heilt normalt det :] om du ikkje har hatt utløsning på ei stund, så er det lettere å få utløsning mens man sover (trur det fyller seg opp eller noko sånt). Du drømte sikkert noko skikklig heftig som du ikkje husker Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Aah ok, begynte å bli litt scared. Sånn helt ærlig så kan jeg ikke huske hva jeg drømmte om edit: leif Endret 4. november 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 glømte å skrive ikke Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 runk mer så fikser problemet seg Lenke til kommentar
AudiTQ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er helt vanlig. Har skjedd med meg flere ganger. Men da pleier det å vere en stund siden jeg har nappet i løken. Men pleier å ha sex drømmer når det skjer. Jevla kjedelig fordi man våkner bare med en klissete bokser. Men du har ingenting å bekymre deg over. Bli flinkere i å trene "armen" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 det er helt naturlig med våte drømmer. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 runk mer så fikser problemet seg har ikke hatt så lysten til det Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 runk mer så fikser problemet seg har ikke hatt så lysten til det Det må jo være digg og drømme en våt drøm. Kan ikke huske jeg har gjort det :< Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hmm...utløsning er vel full pakke...eller? Har aldri opplevd dette selv. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 runk mer så fikser problemet seg har ikke hatt så lysten til det Er ivhertfall bedre enn å få ukontrollerte utløsninger som du ikke får nyte engang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hmm...utløsning er vel full pakke...eller? Har aldri opplevd dette selv. Ikke jeg heller egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg