Britneysbreast Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Integrerte lydkort er som folk sier "ok" men med så mye specs du har puttet inn i den maskinen din skjønner jeg absolutt ikke hvorfor du ikke går for et bedre lydkort. Man kan lett si at lydkvaliteten fra hovedkortet holder, men man mangeganger lydopplevelsen for 500-1000KR ekstra.. Lett eksempel: Asus PB5 Deluxe som er mitt MB klarer ikke spille alle lydene i spill som Battlefield og har store problemer med å gjengi lyden korrekt i de fleste spill. (ikke veldig ille det er snakk om men når man har prøvd et ordentlig lydkort hører du det veldig lett) Jeg kjøpte et Creative Xfi Extreme gamer og hadde egentlig ikke troen på at det kom til å forandre så mye, men jeg tok grundig feil. Hører nå hvor lydene kommer fra, de er klare og fine samt at jeg kan justere alt på en god måte. Bare som et inspill:) Endret 5. november 2007 av Britneysbreast Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Holder det med noe sånt da? Er som sagt effekten av surround, mer enn kvaliteten jeg er ute etter Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 G15 selges da ikke lengre ? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 På Netshop står det at de har 11 på lager. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 PÅ komplett.no har de slutta å selge det. De lager ett nytt ! Link: http://www.logitech.com/index.cfm/keyboard...98&cl=no,no Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kjenner en som er god på å bygge PC-er, men han bor ganske langt unna, så hadde vært greit hvis det gikk an å bestille en sånn bygge-dings, så den kommer ferdig satt sammen i posten... Går det an? Prøvde å sende en mail til Netshop, men har ikke fått svar... (Sendte i går) Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det er meningen ja. Isåfall så bør du ikke velge et hovedkort som bruker Nvidia chipsett, velg enten P35 eller x38. Da bør du gjøre slik som jeg sa tidligere. Bytt til Asus p5e og 2*ati x2900. Hvorfor vile du at han skulle bytte hovedkortet? Skal selv kjøpe pc nå, og har satt det hovedkortet opp på handlelista. Kjenner en som er god i klokking, og har derfor blaner om å klokke. Men tilbake til kortet; ville du ha bytta det ut fordi det ikke er klokkevenlig? eller av temperaturmessige grunner? Vær snill å forklar meg hva som gjør at det er et dårlig hovedkort for klokking. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hovedkortet funker bra på dual-core, men når det kommer til quad så sliter det med overklokking. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hovedkortet funker bra på dual-core, men når det kommer til quad så sliter det med overklokking. Men det kan funke? Oo Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det kan funke ja, selv klokket jeg min quad til 3Ghz men der sa hovedkortet stopp. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det kan funke ja, selv klokket jeg min quad til 3Ghz men der sa hovedkortet stopp. Flott å høre.. takk for svar! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Holder det med noe sånt da? Er som sagt effekten av surround, mer enn kvaliteten jeg er ute etter Det funker med 5.1 system? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 *Bump* Den over og Men jeg trenger noe ekstra kjøling? Virker som at det følger med bra med vifter i det kabinettet. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Knalloppsett det. 8800gt i SLI er en killerkombinasjon, med tanke på at 1 8800gt yter tett oppunder 8800GTX. Broren min har en 20" ws med samme oppløsningen du har i oppsettet, og synes selv det kanskje blir litt smått, er nok en smaksak. Regner med du kanskje vil oppleve litt ghosting fra skjermen også med 8ms. Synes selv det er verdt å investere litt ekstra i en god skjerm, kanskje droppe SLI/Crossfire for å legge litt i en knallskjerm 22" Kommer bare med noen ideer her, men ingen tvil om at oppsettet vil sparke fra seg. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Er vant til en 17", så går heller etter knallbra spill-flyt enn knallbra skjerm Noen som vet noe om forrige posten min? Føler jeg maser litt Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Holder det med noe sånt da? Er som sagt effekten av surround, mer enn kvaliteten jeg er ute etter Det funker med 5.1 system? Men jeg trenger noe ekstra kjøling? Virker som at det følger med bra med vifter i det kabinettet. *Host**Host* Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Viftene som følger med i kabinettet er bra ja. Er samme vifter som er i P182. Du trenger ikke noe lydkort utenom for å få surround. Er 7.1 surround på HK. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Ok. Men 7.1 surround-kort funker på et 5.1 system? Bare bekreftelese på det, og bestilling sendes Lenke til kommentar
EvilWarrior Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg ville anta at ett 7.1 kort ville fungert i 5.1, men bakoverkompabilitet er ikke alltid vanlig. Du har rett i at dette er en rotete tråd. Best å forhøre seg med produsentene. Lenke til kommentar
Britneysbreast Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg ville nok gått for et slikt, da dette har støtte for opp til EAX5.0 samt en hel del mer justerbare instillinger. Ikke testet det andre så vil ikke kommentere det faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå