Releazme Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hmm...detter er egentlig er litt latterlig problem, men finner ikke ut av det selv...Når jeg starter opp maskinen min og kommer inn i windows så kommer windows utforsker vinduet opp av seg selv. Dette er rimelig irriterende og jeg vil ha det bort. noen som vet hva som kan gjøres? Releazme Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Du kan jo prøve å gå inn i start/programmer/oppstart og slette programmet derfra. Tweak all er også et bra programm (gratis). Her kan du ta bort det som starter automatisk når windows starter + masse mer.... Søk etter programmet på download.com Mvh Lars [ Denne Melding var redigert av: Lars73 på 2002-01-05 13:41 ] Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Gå inn på startmenyen og run. Skriv msconfig og gå inn på startup. Der ser du alle programmer og services som starter under oppstart. Du kan der velge bort de du ikke vil ha. Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 ok takk skal du ha... skal sjekke det ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå