S.M. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Fikk en "canon ixy 910 is" fra utlandet, men finner ingen info om den i norske butikker. Har lite peiling på kamera så jeg lurte på om det er det noen som kan si hvor god/dorlig denne er ? Endret 4. november 2007 av S.M. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Veldig bra kompakt kamera det. Det er det samme som ixus, jeg har Canon ixus 850, og det er mitt 4. i serien. Tror det blir lenge til jeg bytter ut det. (Har Canon EOS 400D i tillegg). Du finner sikkert manual du kan laste ned fra Canon sin web-site. RandiA Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 USA, Asia og Europa kan ha forskjellige navn på samme modeller. Derfor kan det være et helt annet navn på ditt kamera, selv om det er nøyaktig samme modell som din kamerat har for eksempel. Hvorfor det gjøres, er jeg usikker på. Men det har vel sin grunn. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Takk for svar. Klarer ikke tyde mye av brukermanualen som følgte med, men jeg tror sjønner noen av spesifikasjonene. Skal sameligne dem for å se om jeg finner den rette manualen på nett. Må si det ikke var lett å finne språkmenyen når det stod på japansk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå