Unlimited Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har konto hos one.com og får error hele tiden! Det jeg lurer på er at hvorfor får jeg "Too many connections"... Dette får jeg: mysql_connect() [<a href='function.mysql-connect'>function.mysql-connect</a>]: Too many connections /customers/... Lenke til kommentar
Flin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det kommer av at det er for mange tilkoblinger og at one.com ikke har kapasitet nok. Du burde vurdere å sende en mail og klage på forholdet. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har aldri hatt det problemet med one.com, men jeg sa opp abonomentet når jeg leste igjennom hva jeg har skrevet under på. Du kan feks "ikke bruke lagringsplassen som ekstern hdd" så du har ikke lov å legge ut selvlagte videosnutter, sanger osv selv om du bruker dem på siden. Det er også en del andre dårlige ting me dem, men jeg anbefaler deg å snakke me en dude ved hjelp av live chatten du finner på kontrollpanelet ditt på one.com sin hjemmeside. Evt bytte host. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Det er mulig du har et script som kjører opp veldig mange samtidige databasetilkoblinger. Det er ikke uvanlig å begrense maks antall databasetilkoblinger, og såvidt jeg kan finne med google-søk så har one.com en begrensning på 20 samtidige brukere. Her er en funksjon som kan brukes istedet for mysql_connect for å unngå dette. (for all del, ikke bruk mysql_pconnect!!) function mysql_connect_safe($host, $username, $password) { $count = 0; while (($count++ < 20) && !$handler = mysql_connect($host, $username, $password)) { usleep($count * 2000); } return $handler; } Denne funksjonen vil dersom tilkobling feiler prøve opptil 20 ganger med et økende antall millisekunder pause mellom hvert forsøk. Endret 4. november 2007 av jonepet Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 jeg bruker Vbulletin som forum script og det er derifra jeg får denne meldingen. Har sendt klager...de bryr seg ikke...Har tenkt å flytte til "servage.net", men men...@ jonepet: kommer ikke de kodene du la ut til å kødde med selve forum scriptet? PS! hva synes dere om servage.net? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå