Gå til innhold

Tre skjermer på min bærbare?

Sindra

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer enkelt å greit på om det er mulig å få bilde på tre skjermer med min bærbare? (Uten f.eks dvi/vga switch) Kombinasjonen av skjermer blir; Ekstern skjerm som hovedskjerm, skjermen på laptopen som utvidet skrivebord og plasmaskjerm som avspeiling av laptopskjermen (samme bildet). Er dette i det hele tatt mulig?

Har forøvrig en Acer Aspire 5920G...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg lurer enkelt å greit på om det er mulig å få bilde på tre skjermer med min bærbare? (Uten f.eks dvi/vga switch) Kombinasjonen av skjermer blir; Ekstern skjerm som hovedskjerm, skjermen på laptopen som utvidet skrivebord og plasmaskjerm som avspeiling av laptopskjermen (samme bildet). Er dette i det hele tatt mulig?

Hmm... Ingen som vet? Er dette mulig med f.eks noe software?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hei!

Hmm... Ingen som vet? Er dette mulig med f.eks noe software?

Det er ikke mulig med kun software...

Men jeg ville sett om du fant Matrox sitt Dualhead2go, det er nok den som blir den beste løsningen på problemet ditt.

Finner du ikke Dualhead2go så kan du prøve og finne Triplehead2go. Det er samme løsningen, eneste som skiller er at på Dualhead2go så kan du ha to skjermer tilkoblet er skjermuttak, og på Triplehead2go kan en ha tre skjermer tilkoblet et skjermuttak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...