Khaffner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 nå sitter jeg i slåbrokken, men vanligvis går jeg ikke ut av huset uten mobil, kortholder med lappen, busskort, skolebevis og en eller anen seddel, et par mynter i baklomma, nøkler og evt mp3-spiller Lenke til kommentar
Footy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sitter i boksern, men til vanlig: - 1 Elko tang - 1 OLU nøkkel - 1 OLH nøkkel - Liten bunt med strips - 1 Krone tang - 2 skrutrekkere (1 flat, 1 stjerne) - 1 Penn - 1 Markeringstusj - 1 Sprittusj - 1 Fluke Spenningspenn - 1 Pda - 1 Liten Pakke Med Plaster - 2 Memprotenger (1 skarp og en sløv til annet bruk - 1 Knipetang - 1 Bitsholder - 1 Water - 1 Mobilholder - 1 Mobil - Liten Haug Med Skruer - Liten Haug Med wago - 2 Kniver - 1 Tommestokk - 1 Kortholder - 1 Ipod - 1 Notatbok - 1 Hammerholder av plast Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nå : Rusk Ute: bankkort husnøkkel Evt småpenger Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 fy f##n dette er dårlig gjort:P jeg laget akkurat den samme tråden for 2-3 måneder siden, men den ble stengt av moderator https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=821921&hl= Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 fy f##n dette er dårlig gjort:P jeg laget akkurat den samme tråden for 2-3 måneder siden, men den ble stengt av moderator https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=821921&hl= fordi folk spamma den Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Går ikke denne tråden som en typisk telletråd? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Akkurat nå har jeg ingenting, men som regel er det mobil, nøkler, penger og kanskje tyggis. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Dette har jeg i lommene akkurat nå. Endret 4. november 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 fy f##n dette er dårlig gjort:P jeg laget akkurat den samme tråden for 2-3 måneder siden, men den ble stengt av moderator https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=821921&hl= fordi folk spamma den Akkuratt slik som SuBWoofeR gjør nå. Ontopic: Jeg har ingenting, men om jeg går ut døren har jeg følgende: Lommebok(med lånekort(ikke spør), to busskort, bankkort og en eller annen seddel) Mobil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) edit: Så ikke siste Endret 4. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Dæven, jeg hadde jo tyggis! Takker Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Høyre: SE K750i Kortholder (bankkort, førerkort osv.) Venstre: Nøkler Og eventuelt snus. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg bruker ikke å ha ting i lommene på buksa, fordi da blir buksa utvida, i tillegg til at jeg ikke synes det er så fint med "klumper" på lårene. Hender seg jeg har papirpenger i bukselomma, da, for de tar jo ikke noe plass. Så har jeg alltid husnøkkel i den mynt-lomma, på høyre side av buksa. I jakkelommene har jeg alltid: Mobil og mp3-spiller i venstre jakkelomme. Kortholder, en pakke tyggis og en lypsyl i høyre jakkelomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg