Zarekris Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Heisann :!: Jeg lurer på noen små ting, om da Nintendo Dogs Jeg har akkurat fått spillet, og min lille søster har hatt det litt lengre enn meg.. Hun har en hund som heter Dyjdie eller noe sånt.. Den er i vært fall kjempe flink til å gjøre triks og den har bare første plasser i alle konkurransene.. Men det som er, er det at når jeg alltid spørr henne om hun kan fortelle meg åssen hun får det til, sier hun bare " Nei, du får finne det ut selv.. " .. Jeg blir helt oppgitt.. Jeg veit åssen man trener hunden triks, men det er så vanskelig for meg å få den til å gjøre det jeg vil på konkurransene.. Den gjør det jeg sier den skal gjøre, men min lille søsters hund, den gjør det nesten av seg selv :!: Hehe.. Har forresten akkurat vært på konkurranse med hunden min, Reini.. Hun fikk første plass.. Jeg er litt stolt av henne :!: Jepp.. Men la oss hoppe til saken.. *Kremt* Jeg lurer på om det er noen her i dette forumet som kan en god del om Nintendo Dogs.. Jeg vil gjerne lære så fort jeg kan om dette fine spillet.. Jeg aner ikke om jeg er total dum, som ikke skjønner helt hva som skal gjøres, men det er ikke saken.. Jeg har noen enkle spørsmål, som jeg håper en god Nintendo Dogs eier kan svare på 1. Hvordan skal jeg få hunden min til å like meg som en god trener?. 2. Hvordan skal jeg få opp Trainer point'a fortest mulig?. 3. Har det noe å si om hunden din ikke er noe serlig smart?.. Jeg mener.. Det står noe sånn når du skal kjøpe hunden din for først gang.. Det sto på en hund at den er best som en familie hund, og på den andre sto det at den likte å komme opp i trøbbel.. Jeg tok en det sto at den var bra for første gangs Nintendo Dogs trenere.. 4. Må jeg passe på hunden min ganske mye? "lever" den selv om jeg har skrudd av selve Nintendo DS'en?. 5. Kan hunden min dø, om jeg ikke passer på den?. Det var alle spørsmålene Håper det er noen som kan hjelpe meg litt med dette Hilsen Zarekris <3 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Dette er litt flaut, men ja... jeg har spilt Nintendogs, en periode... ^^; Hunden din vil like deg hvis du bare bryr deg litt om den, man den, lek med den, gå tur med den, styrk litt på den osv. Den raskeste måten jeg har funnet ut å få trainer points fort på er å vinne konkurranser. Men en hund kan bare delta i 3 konkurranser per dag.... da må du skaffe deg en hær med hunder Jeg spesialiserte hundene mine i hver sin "sport" (bare for moro skyld), også deltok de i konkurransene, vant penger og jeg fikk poeng. Med pengene kan jeg få flere hunder og da får jeg masse poeng. Jeg har ikke greid å drepe hunden min enda, men den kan bli veldig sultet. Så du bør mate den flere ganger om dagen. Så den "lever" selv om DSen er av. Og for å få hundene gode på er bare å trene daglig, og delta i konkurransene. Jeg har bare spilt "litt" så det kan hende det finnes "bedre" triks ^^ Lenke til kommentar
Zarekris Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Dette er litt flaut, men ja... jeg har spilt Nintendogs, en periode... ^^; Hunden din vil like deg hvis du bare bryr deg litt om den, man den, lek med den, gå tur med den, styrk litt på den osv. Den raskeste måten jeg har funnet ut å få trainer points fort på er å vinne konkurranser. Men en hund kan bare delta i 3 konkurranser per dag.... da må du skaffe deg en hær med hunder Jeg spesialiserte hundene mine i hver sin "sport" (bare for moro skyld), også deltok de i konkurransene, vant penger og jeg fikk poeng. Med pengene kan jeg få flere hunder og da får jeg masse poeng. Jeg har ikke greid å drepe hunden min enda, men den kan bli veldig sultet. Så du bør mate den flere ganger om dagen. Så den "lever" selv om DSen er av. Og for å få hundene gode på er bare å trene daglig, og delta i konkurransene. Jeg har bare spilt "litt" så det kan hende det finnes "bedre" triks ^^ Heisann Tusen takk! Jeg skjønner dette litt bedre nå i vært fall Hehe.. Men det vil da si at hunden din fortsatt "spiller" selv om du har skrudd av Nintendo DS'en helt av :S ? Klemz Zarekris Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tiden stopper jo ikke der inne selv om DSen din er av (med mindre du tukler med klokka på DSen) så ja, hunden din er våken... alene, og ingen mater den og ingen bryr seg om den. Neida, men den kan bli veldig sulten, men siden det bare er en virtuell hund så dør den ikke selv om du ikke gir den mat på en uke Men tiden går selv om DSen er av... hva hundrene gjør når du ikke ser på vet jeg dog ikke ... men de har i alle fall ikke tilgang på mat og drikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå