Gå til innhold

Partisjonere disk i win2003 server

Lindsay

Anbefalte innlegg

Har en win 2003 server som jeg skulle ha partisjonert om så jeg får mere plass på C da jeg nok var litt grådig da jeg partsjonerte disken da jeg innstalerte.Og den lisensen jeg har på partition magic støtter ikke 2003 server.Hva kan jeg gjøre for å slippe å kjøpe lisens.Jeg kan opplyse om att jeg har kjøpt med tapestreamer med Norton Backup Progarmmvare.Da kan jeg ta backup den og legge inn Win2003 og partisjonere og til slutt legge inn backupen.Men det hadde jeg hået att jeg slapp.

Finnes det andre løsninger?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Har en win 2003 server som jeg skulle ha partisjonert om så jeg får mere plass på C da jeg nok var litt grådig da jeg partsjonerte disken da jeg innstalerte.Og den lisensen jeg har på partition magic støtter ikke 2003 server.Hva kan jeg gjøre for å slippe å kjøpe lisens.Jeg kan opplyse om att jeg har kjøpt med tapestreamer med Norton Backup Progarmmvare.Da kan jeg ta backup den og legge inn Win2003 og partisjonere og til slutt legge inn backupen.Men det hadde jeg hået att jeg slapp.

Finnes det andre løsninger?

Hei!

Prøv en eldre type partitjon magic som booter opp i DOS. Disse er å få lastet ned rundt om kring, f.eks på torrent sider. Slik at d gjør det hele i DOS. Har gjort det flere ganger, fungerer supert! Jeg vet ikke helt versjonen jeg brukte i slengen, men kan finne det i løpet av i morgen, eller ett par dager;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...