Dragen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jepp. En ting som er negativt er at shuffle-funksjonen ikke forandrer seg. Må fjerne/legg til sanger for at man skal få en ny playliste. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Det alle er enig i er at det er den beste mobilen for meg, når jeg ser på telefoner til ca 2000kr? Det er jo latterlig billig, og jeg kan bestille med 1gb minnekort i tillegg. Da koster den omtrent det samme som w950. Da har jeg forsåvidt bestemt meg for m600i, men da kommer det stor spørsmålet; Svart eller hvit? Ser ut som de bare har hvit på Elkjøp, og jeg syns hvit er lekkert. Men i svart ser den litt tøffere ut, litt mer guttete Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har den svarte, og synes den hvite ble for fort møkkete i forhold. Men hvis du forventer at SE skal fikse bugs, så må jeg skuffe deg. Kommer kanskje en patch til, men ganske usikkert. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Hvilke bugs er det snakk om? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Div. småting. Ikke noe farlig. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Det alle er enig i er at det er den beste mobilen for meg, når jeg ser på telefoner til ca 2000kr? Det er jo latterlig billig, og jeg kan bestille med 1gb minnekort i tillegg. Da koster den omtrent det samme som w950. Da har jeg forsåvidt bestemt meg for m600i, men da kommer det stor spørsmålet; Svart eller hvit? Ser ut som de bare har hvit på Elkjøp, og jeg syns hvit er lekkert. Men i svart ser den litt tøffere ut, litt mer guttete Hva sier folket? Lenke til kommentar
poe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Div. småting. Ikke noe farlig. Som for eksempel? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg var kjempefornøyd med min W950i.Eneste jeg savna var joystick som tidligere nevnt her,men det går greit uten også.Knappene er noe du venner deg til.Du kommer sikkert til og trykke på 2 taster istedetfor 1 innimellom men det er en smal sak.Jeg personlig skjønte ikke kritiseringen av lyden i w950i da den er lik stort sett alle SE walkman telefoner både med og uten headset..Men valget er ditt så gå for den du syns er penest eller har de funkjsonene du vil ha. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Nei, nå har jeg ombestemt meg. Kan sikkert vende meg til tastaturoppsettet på m600i, men tastene blir for små med mine pølsefingre. Blir nok sikkert en w950i, da denne har bedre oppsett for å høre på mp3. Det er tross alt dette jeg bruker telefonen mest til. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har pølsefingre, og knappene er ganske gode. De fleste buggene er memleaks og grafiske ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ingen M600 igjen hos Elkjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 da var det iallfall noen som gjorde et godt mobilkjøp det at p1i har mere minne enn m600 er greit nok. ellers er de identisk. jeg utsatte mitt kjøp av p1 når jeg testet den og fant ut at..damn jeg har jo allerede denne. vil ha noe nytt når jeg kjøper tlf. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nei, så det nå .. Tenkte jeg kanskje skulle bestille en iom at det tross alt var en fantastisk pris.. Noen som har erfaring med Telehuset?.. Bestilte meg en E60 derfra for litt over en uke siden, men den er ikke sendt ennda.. Sendte de mail, men har ikke fått svar, så tenkte jeg skulle heve kjøpet, da lurer jeg på om jeg kanskje skulle kjøpe en sånn(SE K810) eller en slik(SE W580i).. Begge til under 400/500 elns med Djuice Control, hvilken av disse ville vært det beste kjøpet for meg ? Har akk kjøpt MP3 spiller, så det er ikke det viktigste ..! Lenke til kommentar
Panic Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Lefdal har W950i på tilbud til 1990 med fri frakt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå