rublings Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 La merke til 2 ganske gode tilbud på Elkjøp sin nettside. W950i til 2000,-, og M600i for 1500,-. Dette passet ypperlig, da jeg skal ha ny mobil denne uken. Prisforskjellen spiller ingen rolle. Jeg er skeptisk på knappeløsningen på 950i. Noen som har prøvd den og kan si noe om det touch-systemet funker bra? Hvordan er disse mobilene på musikkspilling? Må ha god skjerm, batteritid og god lyd. Hva er det beste valget for meg? Må si at utseende på m600i trekker veldig opp, i forhold til 950'en, som jeg syns er litt kjedelig. Er 950 en veldig mye bedre telefon så kjøper jeg jo såklart den, men hvis det ikke er så mye forksjell, så går jeg etter utseende. Hva syns folket? Hvilken telefon passet meg best? Eventuelt, hvilke telefon er best generelt sett? Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg vet heller ikke hva for en jeg skal velge! jeg syns derimot at w950 ser finere ut Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De er noen forskjeller da.......... W950i har radio, 4GB innebygd minne, litt bedre taletid og det føller med fjernkontroll+ 3,5mm minijack og jeg tror den har SymbianOS 9.1 (M600i har 9.0) Ellers er ALT ligt!! Lenke til kommentar
poe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De er noen forskjeller da.......... W950i har radio, 4GB innebygd minne, litt bedre taletid og det føller med fjernkontroll+ 3,5mm minijack og jeg tror den har SymbianOS 9.1 (M600i har 9.0) Ellers er ALT ligt!! Begge telefonene har vel samme os? M600i har derimot qwerty tastatur, så skriver du mange meldinger er dette å foretrekke. Begge mangler imidlertid Wlan og kamera. Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De er noen forskjeller da.......... W950i har radio, 4GB innebygd minne, litt bedre taletid og det føller med fjernkontroll+ 3,5mm minijack og jeg tror den har SymbianOS 9.1 (M600i har 9.0) Ellers er ALT ligt!! Begge telefonene har vel samme os? M600i har derimot qwerty tastatur, så skriver du mange meldinger er dette å foretrekke. Begge mangler imidlertid Wlan og kamera. Jeg synest at son der querty et eller annet tastatur suuuger Lenke til kommentar
poe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De er noen forskjeller da.......... W950i har radio, 4GB innebygd minne, litt bedre taletid og det føller med fjernkontroll+ 3,5mm minijack og jeg tror den har SymbianOS 9.1 (M600i har 9.0) Ellers er ALT ligt!! Begge telefonene har vel samme os? M600i har derimot qwerty tastatur, så skriver du mange meldinger er dette å foretrekke. Begge mangler imidlertid Wlan og kamera. Jeg synest at son der querty et eller annet tastatur suuuger Ser det. Du takler det tydeligvis ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ser det. Du takler det tydeligvis ikke i det hele tatt. Takk! Håper du vet hva ironi er!!! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei! Tastaturet på M600 er en drøm -- når du har lært deg å bruke det. Tastaturet på W950 er helt forferdelig, fordi det ikke er noen ordentlig respons når du trykker inn en knapp. Ikke noe klikk eller lignende som gir deg følelsen av å ha trykket på en knapp. Det høres kanskje dumt ut, men det har faktisk veldig mye å si når du skal skrive. -snubbel (som har bestilt en M600 til reservetelefon... 1500 er jo ingenting for en kongetelefon som M600) Lenke til kommentar
poe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Takk! Håper du vet hva ironi er! Dette var da slettes ikke ironi. Du prøvde deg på en spøk, uten å lykkes helt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 m600 har tidenes tastaturløsning, seriøst konge qwerty. ingen telefoner som kommer i nærheten engang til å ha like bra tastaturløsning. spør du meg ville jeg valgt m600 over w950 anyday nettopp pga dette. w950 har ikke minnekortstøtte heller. men har radio. de har ellers akkurat samme os og slikt. m600 har vel pdfleser og slikt kontorsaker mens w950 har den musikkspillern som de fleste walkmantelefonene har. m600 har helt identisk med p1i også, minus wlan og kamera. gå helt klart for m600 beste tlf fra se med unntak av p1 kanskje Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Hvordan er det med lydkvaliteten på m600? Den ble jo kritisert på 950, og det er jo i praksis samme telefonen. Er det en god media avspiller? Bruker mp3 spiller veldig mye, og setter pris på god skjerm og god batteritid. Hadde egentlig bestemt meg for w950, men blir mer og mer usikker. Bestiller senest i morgen. Er fortsatt ganske skeptisk til knappeløsningen på m600, men hvis folk sier den er kjempe bra, så burde det ligge noe i det. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) De er noen forskjeller da.......... W950i har radio, 4GB innebygd minne, litt bedre taletid og det føller med fjernkontroll+ 3,5mm minijack og jeg tror den har SymbianOS 9.1 (M600i har 9.0) Ellers er ALT ligt!! Begge telefonene har vel samme os? M600i har derimot qwerty tastatur, så skriver du mange meldinger er dette å foretrekke. Begge mangler imidlertid Wlan og kamera. Jeg synest at son der querty et eller annet tastatur suuuger Ser det. Du takler det tydeligvis ikke i det hele tatt. Haha. Dritbra. Er forresten to ganske gode tilbud fra Elkjøp der, ja. Endret 4. november 2007 av OML Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvordan er det med lydkvaliteten på m600? Den ble jo kritisert på 950, og det er jo i praksis samme telefonen. Er det en god media avspiller? Bruker mp3 spiller veldig mye, og setter pris på god skjerm og god batteritid. Hadde egentlig bestemt meg for w950, men blir mer og mer usikker. Bestiller senest i morgen. Er fortsatt ganske skeptisk til knappeløsningen på m600, men hvis folk sier den er kjempe bra, så burde det ligge noe i det. jeg syns lyden er helt grei jeg, nå er ikke jeg noen hifiekspert eller geek så det funker for meg. spillern som ligger i m600 er også helt grei spiller sånn brukermessig. men nå bruker jeg ipod til musikk og ingen telefoner kommer i nærheten av den skjerm og batteritid er jeg veldig fornøyd med på min m600. da går det i generell trykking bare, surfing. meldinger og ringing. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Har en w800i nå, så håper lyden er bedre enn i denne. Funker helt fint, men hadde ikke gjort noe om den var bedre. Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 m600 har helt identisk med p1i også, minus wlan og kamera. gå helt klart for m600 beste tlf fra se med unntak av p1 kanskje P1i har dobbelt så mye minne, ganske vesentlig fordel siden det angivelig fører til økt stabilitet. CD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hvordan er det med lydkvaliteten på m600? Den ble jo kritisert på 950, og det er jo i praksis samme telefonen. Er det en god media avspiller? Bruker mp3 spiller veldig mye, og setter pris på god skjerm og god batteritid. Hadde egentlig bestemt meg for w950, men blir mer og mer usikker. Bestiller senest i morgen. Er fortsatt ganske skeptisk til knappeløsningen på m600, men hvis folk sier den er kjempe bra, så burde det ligge noe i det. Det var dessverre en del susing i min M600. Dessuten hadde den en litt spesiell quirk: den insisterte på å spille sangenw i alfabetisk rekkefølge, etter tittelen. En anne ting jeg må nevne for deg når du vurderer en telefon av denne typen. Jeg savnet VELDIG en joystick. Pekepinnen fungerte helt flott, men mange ganger savnet jeg å la den hvilke og i stedet navigere med joystick. Funksjonen for SMS var heller ikke helt optimal, men jeg husker ikke i fart alt jeg var misfornøyd med. Endret 5. november 2007 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Er det bare mulig å navigere med pinnen? Kan vel bruke fingrene om du ikke har pinnen vel? Ingen taster eller noe slikt? Lenke til kommentar
poe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det bare mulig å navigere med pinnen? Kan vel bruke fingrene om du ikke har pinnen vel? Ingen taster eller noe slikt? Selvfølgelig kan man navigere uten pekepinnen, det være seg med hjelp av scrollhjulet kombinert med taster, eller med pekefingeren rett på skjermen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Eller med hvilken som helst finger. Jeg savner radio og kamera, men utenom det er M600i en grei telefon. Lenke til kommentar
poe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Eller med hvilken som helst finger.Jeg savner radio og kamera, men utenom det er M600i en grei telefon. Hehe, selvfølgelig. Man kan vel styre den med nesen også, hvis man vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå