Gå til innhold

Mulig å spore opp Skjult ID?


Gjest medlem-122769

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-122769

Hei. Jeg har blitt plaget veldig mye av at samme person har ringt meg hver dag i 0:15-30 tia. Og da mener jeg hver dag.
Jeg har blitt så irritert nå at jeg vil spore opp denne/disse drittungen at det frister å banke livskiten ut av dem. dontgetit.gif

Vet ikke helt om det går an, men er det mulig å spore opp skjult ID?

På forhånd takk.

Endret av medlem-122769
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring til netcom eller telenor.. eller hva du nå har. å si at du blir plaga vær dag! enten får du vite det av dem ellers så får du nytt nr som er skult sånn at ingen kan søke deg opp og finne nr ditt! eller ja.. anmeld det, så får dem kansje en bot eller noe dem som har gjort det.. JEG HATER folk som ringer med skult nr! neste gang dem ringer så sier du.. vis du ikke slutter å tlf terrorisere meg nå så anmelder jeg det. det har hjulpet meg 100 ganger snart.. INGEN tør å ringe etter en sånn trussel!

Lenke til kommentar
Anmeleder du det, er det liten sannsynlighet for at Politiet faktisk gidder å bruke ressurser på en slik fillesak. Det er hvertfall mitt syn på saken.

 

 

det spørs hvor i Norge man bor..

 

noen steder dritter poletiet i alt og andre steder er dem der før du i det hele tatt har tenkt på poletiet!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

I og med at det er julaften skal jeg dele en liten hemmelighet med deg, Ole J..

 

Faktisk skal jeg dele TO!

 

Den ene er:

 

LYDLØS - Denne herlige saken gjør at mobilen din ikke lager en lyd dersom noen ringer til deg om natta.

 

eller:

 

OFF-knappen - Som skrur av mobilen din, som hvertfall gjør at den ikke lager en lyd om natta!

 

Tror ikke noen gidder ringe deg hvis de ikke får svar... Og dessuten - når du svarer hver eneste gang og appåtil spør "hvem er dette?" med halvgråten stemme kan du banne deg på at de ringer igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...