guardianpegasus Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Heisann, har en HP dv9232eu som jeg undrer på om jeg kan bytte minne på. Ser at komplett fører SO-DIMM minne og at det er innmari billig om dagen... Er dette noe jeg kan gjøre selv? Windows Vista eter nemlig opp den ene gigabyten med minne jeg har nå så jeg ikke får spilt Hellgate Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 joda, der er ikke vanskelig. Men jeg tror du mister garantien hvis du skrur opp og bytter minne selv. Men jeg er ikke sikker dog Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Du mister ikke garanti Er meget enkelt å skifte ram selv, greier du å skifte en lyspære så greier du dette også.. Mvh Endret 3. november 2007 av krbalto Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) joda, der er ikke vanskelig. Men jeg tror du mister garantien hvis du skrur opp og bytter minne selv. Men jeg er ikke sikker dog Regner nesten med det, he he. Men det er ikke vanskelig å gjøre, sier du. Har bygd desktop'er osv. så det skulle vel ikke være så vanskelig. Vil bare vite om det er "rutine" og eventuelt om det er noen andre problemer assosiert med det, eller om det funker greit? Eventuelt hva slags type SO-DIMM minne jeg trenger? Du mister ikke garanti Det hadde vært ennå bedre Regner med at luka for minne sitter ganske nær bunnen av maskinen da? Er det mulig å finne ut hva slags minne som er kompatibelt med min maskin på noen måte? Endret 3. november 2007 av guardianpegasus Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Er meget enkelt å finne det ut på komplett.no , der må du jo velge hva og hvilken modell du vil ha minne til.. Har oppgradert minne på 3-4 bærbare i familien nå i høst.. Akkurat hvor minnet er finner du ut, er bare å skru opp lukene og se i hvilken den er. Mvh Endret 4. november 2007 av krbalto Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har oppgradert minne på 3-4 bærbare i familien nå i høst.. Akkurat hvor minnet er finner du ut, er bare å skru opp lukene og se i hvilken den er. Det pleier også å stå i bruksanvisningen, så hvis du ikke gidder å skru opp de ulike lokkene kan du sjekke ut den. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Bestilte nettop 2x1024MB DDR2 SO-DIMM til 229kr per stk. Billig! (Kommer sikkert til å angre i morgen..) Har dermed 2x512MB til salgs svært billig dersom det var 1GB du skulle kjøpe. (Hvis ikke, se bort fra den siste setningen der.) Endret 4. november 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå