Gå til innhold

Hva er best av disse to?

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kan ikke jeg så mye mo dette, men:

det har seff litt å si på leverandøren også...

oz har jo livsforsikring på de fleste av sine brikker...

vet ikke så mye om de andre men det er nokk forsjeld på varmeutvikling, kjøleløsninger og hvor OC venlige de er..

Btw: tror ikke kingston er det beste... har bare fått det inntrykket...

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Hvilke brikker man bør velge kommer vel mest ann på hva slags bruker man er. Skal du ha et sett med brikker som skal gjøre jobben sin, altså levere ytelse, kvalitet, passe i de fleste hovedkort(ikke skape trøbbel slik minnebrikker gjør ganske lett) og vare en stund, så vil jeg nok si at Kingston er et merke som er et kjempe flott valg. Driver du feks med overclocking, så er vel kanskje OCZ det beste valget av de tre. Corsair vet jeg ikke helt hvordan jeg vil plassere(kan jo forresten si at Kingston også ofte er gode klokkere, men kanskje ikke det beste valget) men Corsair kan man vel si blir tilnærmet lik Kingston. Corsair har vel også forskjellige serier med brikker som er beregnet på forskjellig type bruk.

Lenke til kommentar

hvis du har mye penger så kjøper du ddr3, men jeg villle nå mye heller kjøpt ddr2. Spesielt pga av de lave prisene. Du får konge ddr2 ram til tusen lappen! Og tviler på at du vil merke betydelig forskjell...

Endret av Kula82
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...