Diskuterer Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei! Det var en reklame, som jeg så på en side noen dager siden. Der man kan sende sms som vil koste 5 kroner, også får man ekstra batteritid. Om noen kan huske den siden og hjelpe meg.. =) Takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Høres veldig rart ut hele greia spør du meg. Hvordan skulle man liksom få mere batteritid? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Lurer på om du har lest feil en plass? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Høres veldig rart ut hele greia spør du meg. Hvordan skulle man liksom få mere batteritid? Det lurer jeg og på Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ekstra batteritid? Med å sende ein SMS? Eg har litt problem med å sjå føre meg korleis ei SMS-melding kan utvide batterikapasiteten på ein mobiltelefon... Enten så misforstår eg totalt kva du meiner her, eller så er eg redd det nokon som har bløffa deg... Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Nei nei! Jeg tenkte også på det! Men jeg prøvde det virket helt! Så dessverre har jeg glemt siden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sikker på at det ikke var i en drøm? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Det finnes ikke noen teknologi som gjør at du kan få ekstra batteritid sånn helt uten videre av å sende en melding! Om du beviser at denne teknologien finnes så skal jeg kjøpe meg en hatt og spise den til middag... Endret 3. november 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Haha mer batteritid på sms faktisk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Dette var humor :!: Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Godt med litt latter før man tusser i seng. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 heh..dro litt på smilebåndet nå ja. Blir artig å se hvordan dette ender. Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 heh..dro litt på smilebåndet nå ja.Blir artig å se hvordan dette ender. bare vent! Å sE! om noen gir linken har da dritt dere ut! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kanskje trådstarter vil fortelle litt om hvordan han tror dette vil fungere? Nysgjerrig. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hehe. Aner jeg et lite troll? Om ikke så er det nok noen her som er veldig naive er jeg redd. Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg bodde hos en husvert engang som sa at jeg burde finne opp en microchip som kunne forsyne et helt sjukehus med strøm. Da ville jeg bli rik. Teknologien fantes allerede sa han. Det er mulig det er en liten sånn chip du får på sms gjennom denne tjenesten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg bodde hos en husvert engang som sa at jeg burde finne opp en microchip som kunne forsyne et helt sjukehus med strøm. Da ville jeg bli rik. Teknologien fantes allerede sa han. Det er mulig det er en liten sånn chip du får på sms gjennom denne tjenesten. Jeg tror at det er noe med engler. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Du med microchippen... Sykehus med forsyning fra dette. Ja da har du skutt gullfuglen, he he. Jeg erlitt på hjemmebane her. Den helt grunnleggende loven innen elektro er ohms lov. Lær den, så skjønner du. Når man skal flytte kraft over store avstander, så transformerer man opp spenningen, slik at det går lite strøm. (ohms lov igjen) Ellers så ville det bli helvet...varmt. Så kun en microchp, til forsyning av et helt sykehus. Tja... Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Altså.... husverten min mente helt seriøst jeg burde finne opp en sånn chip, det er no helt annet å tro det faktisk er mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå