rogerjo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Omsider ble det kuldegrader i mitt nærmiljø, og med åpne vann og iskald kuling blir det fort kreert isskulpturer i vannkanten. Disse is-monstrene synes jeg fortjener litt oppmerksomhet. Jeg tenker på å bruke bildet i en fotokonkurranse med høstlig tema (mørketid). Vil bildet duge-eller? Hilsen Roger Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Omsider ble det kuldegrader i mitt nærmiljø, og med åpne vann og iskald kuling blir det fort kreert isskulpturer i vannkanten.Disse is-monstrene synes jeg fortjener litt oppmerksomhet. Jeg tenker på å bruke bildet i en fotokonkurranse med høstlig tema (mørketid). Vil bildet duge-eller? Hilsen Roger Det er potensiale i det bildet. Men det er mulig at du bør beskjære det litt - jeg synes det blir for mye elv på toppen og til høyre. Tom Endret 3. november 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Litt av et kunstverk det der ja.... RandiA Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Takk for kommentarene. Jeg har sett på forslaget om å klippe litt tettere rundt isskulpturene. Legger ved et forsøk. Jeg synes kanskje ikke det ble noe bedre. Det kan skyldes at jeg så for meg disse "skulpturene" som sitter i vannkanten og venter på byttet. Da var det viktig å ha med litt vann i "bevegelsesretningen". Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå