FrozenFish Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Jeg har lagt til et par videoer fra youtube i min blogg. Disse videoene vises fint på en windowsmaskin men vil ike vises på min ubuntu 7.10 64 bit maskin. Hva har jeg glemt å installere? Trodde jeg hadde fått med meg "alt"! Endret 4. november 2007 av FrozenFish Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kjør "sudo apt-get install flashplugin-nonfree" i terminal og du vil da få det til på 64-bit. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Kjør "sudo apt-get install flashplugin-nonfree" i terminal og du vil da få det til på 64-bit. Jeg kjørte den kommandoen men fikk at jeg allerede har siste versjon av flashplugin-nonfree Så her er det noe annet som ikke er helt som det skal... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Hvilken nettleser bruker du? (er best å spørre ) Endret 4. november 2007 av IQ Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Hvilken nettleser bruker du? (er best å spørre ) FireFox Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kan du gi meg en link til bloggen? (Bare for å utelukke mulige årsaker til feilen) Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Kan du gi meg en link til bloggen? (Bare for å utelukke mulige årsaker til feilen) www.jdahl.no Lenke til kommentar
Decline Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva får du istedetfor? Ingen beskjeder? Bare en grå eller svart ramme kanskje? Funker fint her i Firefox og 7.10... Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Hva får du istedetfor? Ingen beskjeder? Bare en grå eller svart ramme kanskje? Funker fint her i Firefox og 7.10... Jeg får et hvitt felt der video skulle ha vært. Både i Firefox, Epiphany og Opera. Flash er installert så det skulle jo ha virket fint, men..... Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 fungerer flash på andre sider? Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 fungerer flash på andre sider? Ja, det er litt rart men det gjør det! Også på youtube.com. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 merkelig, kan ikke finne noe feil i koden din heller. beklager. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 merkelig, kan ikke finne noe feil i koden din heller. beklager. Nei, jeg får videoene fint frem når jeg går dit med windowsmaskinen min. Så det er nok en eller annen innstilling på laptopen, kanskje... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har ikke tilfeldigvis installert Gnash i tillegg til Macromedia Flash? Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Har ikke tilfeldigvis installert Gnash i tillegg til Macromedia Flash? Jooo.. jeg har nok det! I allefall ser det ut som om gnash er instalert når jeg skriver gnash i Terminal. Hvordan avinstallere gnash i Terminal? Eller skal jeg heller fjerne Macrom. Flash? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Du kan bare avinstallere fra Programmer - Legg til/fjern eller System - Administrasjon - Synaptic. Men kommando i terminal blir da: sudo apt-get remove gnash EDIT: Personlig ville jeg heller ha brukt Macromedia Flash fordi det fungerer bedre pr. dags dato. Endret 4. november 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 BINGO! Jeg avinstallerte Gnash og vips funker det! Tusen takk, gutter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå