jaymz Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg får ikke åpnet luka på cd-romen engang. Det eneste som skjer er at det lyser i pæra då spilleren. Inne i spilleren står cm-manager. aaaargh. Er spilleren ødelagt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Prøvd å trykke på eject-knappen flere ganger etter hverandre? eller holde inne eject-knappen ei stund..cd-døra lugger innimellom og tar ikke signalet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 cdn har vel kilt seg fast eller noe. Gjør den et forsøk på å åpne men klarer det ikke? Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Det er ikke en lyd fra spilleren. Den bare lyser... Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg hadde installert programmet på cd'en, og skulle kjøre det og så.....stille......... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hvis det først om fremst er cd'en du trenger, så fins det vel et sånt lite hull hvor du kan stikke noe inn.. Da vil den i alle fall 'nødåpne' seg.. Lenke til kommentar
ohusby Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Mulig det er en cd som har kilt seg fast. Prøvd den "nødåpner'n" som var nevnt her ? Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Hva er nødåpningshullet? mener dere bare i sprekka?? Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Ok. Fant hullet og fikk ut cden, men cd-romen er like død. Er det bare å krype til korset og "hiv skitn"? Takk for hjelpa! (så langt..?) Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Der skal være et lite hull rett under luka (på størrelse med et knappenålshode) inn der kan du stikk en binders (som du retter ut til den et helt rett), du må beregene ca 3- 5 cm inn før du er på riktig sted....bindersen må føres rett inn (ikke på skrå), da vil du kjenne at du møter motstand, som sakte gir etter ...så popper luka 2mm ut og så er det bare å dra...vips så er cd-en ute...enkelt?? Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Er greia gammel da ? Den er ca 3 år. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 er vel drevet som har gått Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 er vel drevet som har gått er det greit for en uten så mye datakunnskap å skifte cdrom-stasjon? Ps: har skrujern... Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 er vel drevet som har gått er det greit for en uten så mye datakunnskap å skifte cdrom-stasjon? Ps: har skrujern... så lenge du har skrujern, og kan bruke det så er det ingen problem! just scroo that mofo Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 koble til en annen strømkabel ? Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 koble til en annen strømkabel ? Hva? Må ha inn ting med teskje jeg...... Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 koble til en annen strømkabel ? Hva? Må ha inn ting med teskje jeg...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå