Mbn93 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei. Jeg har kjøpt meg et splitter nytt Sony DCR-SR32E videokamera. Jeg hadde tenkt å filme tv' en når jeg spiller Xbox 360, men som de fleste vet så kommer flimring på skjermen når man tar bilde/filmer. Er det mulig å fjerne dette med kameraet eller er det en annen måte å filme TV på? Takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Prøv å skru av bildestabilisatoren (Steady Shot) om kameraet har det, har lest at det skal hjelpe litt. Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du må vel stille på shutterspeed. Jeg kjenner ikke til kameraet ditt, men regner med at du må slå om til manuell og gå på menyen for finne shutterspeed. Da er det bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
Mbn93 Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Prøv å skru av bildestabilisatoren (Steady Shot) om kameraet har det, har lest at det skal hjelpe litt. Tusen takk, Torbjørn T. Det hjalp veldig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei.Jeg har kjøpt meg et splitter nytt Sony DCR-SR32E videokamera. Jeg hadde tenkt å filme tv' en når jeg spiller Xbox 360, men som de fleste vet så kommer flimring på skjermen når man tar bilde/filmer. Er det mulig å fjerne dette med kameraet eller er det en annen måte å filme TV på? Takk En annen måte å fikse dette på, er å enten koble en VHS/DVD opptaker til TV'ns andre Scart kontakt, og ta opp signalene fra den på opptakeren. Evt. koble Xbox'en direkte på VHS/DVD opptakeren. Gjorde dette i "gamle dager" med de gamle spillkonsollene. Tror det skal fungere med Xbox også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå