Gjest Gjest_mendez_* Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 er en 16 år gammel gutt som har har hatt vondt i hånda i 1 år nå mest pga. mye tennis (har slutta) og data. vært hos div. fysioterapauter og naprapater men det har gått til helvette. nå som jeg har begynt på skolen denne høsten og brukt dataen mye til å skrive oppgaver og div. har jeg fått det samme i venstre hånd, og det ser heller ikke ut til å gå vekk. i tillegg har jeg fått lignende smerter i begge føttene. spiser variert - mye sunt fett og kjøtt, frukt og grønnsaker, tar tran i tillegg, holder meg unna all form for godteri og snacks. kan det ha blitt kronisk (i høyre hånda) allerede og hvordan vet jeg om det har blitt det? er det i det hele tatt noen måte å bli kvitt kronisk senebetennelse på? er det noen form for behandling som kanskje kan hjelpe? noe jeg kan gjøre for å bedre det? noen øvelser? er åpen for alle råd! vær så snill, hjelp meg! vil ikke være en weakling resten av livet! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei. Hva er det egentlig du sliter med? Ligger problemet bare i håndleddet? evt. Hvor i føttene? Kanskje du burde sjekke om det kan være noe revmatisk. Det finnes behandling for slik. vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå